@user17091017249360565287 اسفند 1404Replying toاین ها حرف های اصلاح طلبا و خصوصا ظریف بود. خیالتون راحت این دوران بگذره باز میان دوقطبی بدتری می سازن
@Amir1irani7 اسفند 1404Replying toچهل هفت سال آمریکا دشمن ما بوده چجوری تو سه جلسه باهاش توافق کنیم.؟
@Gonjeshk_darandeh7 اسفند 1404Replying toجلوگیری از شستشوی مغزی دانش آموزان در مدارس توسط بعضی از معلمانDemandمطالبه صیانت از هویت انقلابی در مدارس و برخورد با جریانهای تحریفگر
ریاست محترم وزارت آموزش و پرورش با سلام و احترام یکی از وظایف بنیادین وزارت آموزش و پرورش، صیانت از سلامت فکری، اعتقادی و فرهنگی دانشآموزان است. متأسفانه گزارشهایی از برخی مدارس کشور دریافت شده که در آن شماری از معلمان، بهجای ایفای نقش آموزشی و تربیتی در چارچوب ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران، با طرح و القای مطالبی نظیر «دوران پهلوی بهتر بوده» یا تحریف تاریخ معاصر، موجب شبههافکنی و سردرگمی فکری در میان دانشآموزان میشوند. این رفتارها در تضاد آشکار با مسئولیت حرفهای معلم و با اصول تربیت اسلامی و ملی است و عملاً به نوعی شستوشوی ذهنی علیه ارزشهایی تبدیل شده که همین نظام از محل بیتالمال برای حفظ و ترویج آنها به این افراد حقوق و امکانات پرداخت میکند. لذا از وزارت محترم آموزش و پرورش انتظار میرود با جدیت و فوریت اقدامات زیر را در دستور کار قرار دهد: 1. رصد سیستماتیک محتوای آموزشی و گفتار معلمان در کلاسهای درس از طریق بازرسیهای تخصصی و کارگروههای فرهنگی. 2. غربالگری اعتقادی و حرفهای معلمان در دورههای ارزیابی سالانه، با تمرکز بر میزان پایبندی به ارزشهای انقلاب، ولایت فقیه و اصول قانون اساسی. 3. تشکیل کمیته حقیقتیاب جهت بررسی گزارشهای مردمی، از جمله مواردی که والدین یا دانشآموزان نسبت به رفتارهای مغایر با مبانی نظام اعتراض دارند. 4. ارتقای آموزشهای ضمن خدمت برای تقویت معرفت دینی، سیاسی و انقلابی معلمان در کنار توانمندیهای علمی. 5. اعلام شفاف نتایج اقدامات و برخورد جدی با معلمان خاطی و اطمینانبخشی نسبت به سلامت محیطهای آموزشی کشور. بیتردید آموزش و پرورش سنگر نخست تربیت نسل آینده انقلاب است و کوچکترین اهمال در این حوزه میتواند به آسیبهای عمیق فرهنگی و هویتی برای نسلهای بعدی منجر شود.
100Claim report1000Follow up from the relevant official
@Lantern7 اسفند 1404Replying toآمریکا با بازی «چماق و مذاکره» میخواهد همان نسخه فرسوده فشار حداکثری را بازتولید کند؛ نسخهای که در دوره نخست ترامپ قمارباز هم آزموده شد و نتیجهاش نه تسلیم ایران، بلکه تقویت توان بازدارندگی و تعمیق نفوذ منطقهای تهران بود. امروز نیز تهدید نظامی، آرایش ناوها و جنگ روانی، بیش از آنکه ابزار پیروزی با…Show more
@Qom167 اسفند 1404Replying toلطفا از این پویش حمایت کنید تا فساد فحشا در پیام رسان سروش پلاس تمام شه و مدیر پالایش تغیر کنه!!! https://farsnews.ir/Qom16/1771243533194078256درخواست بازنگری در مدیریت بخش پالایش سروش پلاسDemandدرخواست بازنگری در مدیریت بخش پالایش سروش پلاس
با سلام و احترام در ماههای اخیر ضعف محسوسی در عملکرد بخش پالایش و رسیدگی به گزارشهای کاربران در سروش پلاس مشاهده میشود. به نظر میرسد حضور آنلاین و پیگیری مستمر در بخش ریپورت کافی نیست و بسیاری از گزارشها یا با تأخیر طولانی بررسی میشوند یا نتیجه بازدارندهای در پی ندارند. این مسئله باعث شده برخی تخلفات بدون برخورد جدی ادامه پیدا کند. در حال حاضر مواردی مانند توهین به اقوام، انتشار محتوای مبتذل و تحریکآمیز، حمایتهای سیاسی مسئلهدار، فعالیت کانالهای کراشیابی با محتوای مستهجن، حذف نشدن حسابها و کانالهای متخلف با وجود گزارشهای متعدد، تبلیغات نامتعارف، بیوهای نامناسب، کلاهبرداریهای مجازی و فروش روشهای دور زدن فیلترینگ، همچنان مشاهده میشود و در برخی بخشها رو به عادیسازی است. ادامه این روند موجب کاهش اعتماد کاربران دغدغهمند و تضعیف فضای سالم پیامرسان خواهد شد. لذا تقاضا داریم در مدیریت بخش پالایش تجدیدنظر جدی صورت گیرد و فرد یا تیمی جدید، فعال، پاسخگو و پیگیر جایگزین شود تا گزارشهای مردمی با دقت، سرعت و قاطعیت بررسی و رسیدگی شوند. انشاالله مسئولین دغدغه مند پیگیر این موضوع بشوند با احترام جمعی از کاربران دغدغهمند
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authorityShow this thread
@USANR7 اسفند 1404ما بدنبا آمده ایم که رستگار شویم...نه تسلیم نه سازش #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #فرزندان_روح_الله
@Bahman13407 اسفند 1404افزایش سطح تسلیحات بازدارنده در مقابل دشمنان قسم خورده ملت ایران تا سطح تجهیزات و توان نظامی استکبارجهانی و متحدانش یک ضرورت حیاتی برای زدن سیلی محکم از سوی مردم ایران به این دشمنان فریب کار و شیطان صفت هست.
@yawashyawash7 اسفند 1404Replying toپیمان ابراهیم کجاست بیاورید امضایش کنیم بایک تیردونشان.هرچه زودتربهتر مصلحت است دیگر.
@user1771911112337 اسفند 1404Replying toترامپ بین دو جنهم اپستین و جنگ گیر افتاده لشکر کشی و اشوب در داخل و تحریم برای نجات شخص ترامپ است اگر نجنگد پرونده اپستینش رو میشود اگر بجنگد خسارت بار ترین جنگ تاریخ امریکا رقم زده است بین این دو جهنم تسلیم ایران به سودش هست که وارد مذاکره شده نباید سرسوزنی بهش باج داد خود داند و خاخامای یهودی
@user1771911112337 اسفند 1404Replying toهیاهوی ترامپ نه از سر قدرت از سر ترس از دست دادن ریاست است بجنگد گندش در میاد نجنگد گند اپستینش در میاد طفلکی توی مخمصه افتاده مرد جنگ نیست باشد هم گورش کنده شده تنها راه نجات خود را در مذاکره دیده اینبار اصلاح طلبا مثل برجام باج ندهند پایان ریاست جمهوریش است پس کار ایران نه به ترامپ است
@user1771911112337 اسفند 1404Replying toجنگ نمیشود ترامپ تسلیم خواسته های ایران میشود چون راهی غیر از این ندارد یک سیاستمدار اقتصاد محور مثل ترامپ حساب کار دستش هست هرچند خاخاما با شمشیر اپستین بالای سرش ایستاده اند جنگ با ایران قدرتمند که نفت و تنگه هرمز در ید قدرتش دارد شکست محض است مثل این است که با ناوهای خود نیویورک را بزند