25 فروردین 1403

آیا زن باید برای کار خانه حقوق بگیرد؟

در شرع و قانون، زن وظایف محدودی در خانه دارد و غیر از تمکین، آراستگی و رفتار خوب با مرد  وظیفه دیگری ندارد. اما برای رعایت حقوق مالی زن و حفظ شان او در خانه زن می‌تواند در قبال کارهایی که در منزل مثل آشپزی، بچه‌داری و... که انجام می‌دهد مزدی از مرد دریافت کند.
بروید از ۱۰۰ تا پسر بپرسید با این شرایط که زن نه تنها هیچ وظیفه ای تقبل نمیکنه بلکه کار میکنه و بچه هاشم رها میکنه و درآمدش هم شرعا برای خودشه و خرج های فانتزی و تجملاتش سر به فلک میکشه آیا حاضره ازدواج کنه؟نه والله. لذا شرط ضمن عقد بذارید اگر زن شاغل بود نصف هزینه زندگی را بدهد یا خانه داری کند.
17:23 - 26 فروردین 1403