اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

٤٣ درصد مشکلات صنعتگران، مربوط به مدیریت واحدها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن بررسی ریشه‌ای معضلات واحد‌های صنعتی، گفت: حدود نیمی از این مشکلات به مدیریت واحد مربوط می‌شود.

٤٣ درصد مشکلات صنعتگران، مربوط به مدیریت واحدها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ، عزیزاله افضلى، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان البرز، در شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که باحضور صنعتگران و مسؤولان دستگاه‌هاى مرتبط، برگزار شد، گفت: براساس آخرین پایش شرکت شهرک‌هاى صنعتى کشور درخصوص مباحث واحدهاى تعطیل و نیمه تعطیل، ٤٣ درصد از مشکلات صنعتگران، مباحث مدیریتى است.

وى ادامه داد: رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان از مهمترین سیاست‌های دولت است که لازمه تحقق آن نیز ارائه راهکارهاى عملى براى رفع مشکلات صنعتگران از سوى آن ها بادرنظر گرفتن مباحث قانونى و اختیارات کارگروه است.

گفتنى است که بررسی وضعیت ٨ پرونده صنعتی در حوزه‌های مختلف مالی و بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول