اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فلسطین رژیم اشغالگر اسرائیل را تحقیر کرد

امام جمعه نظرآباد اظهار کرد: مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد.

فلسطین رژیم اشغالگر اسرائیل را تحقیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد، گفت: طبق بیانات امام باقر(ع): «کسی‌که می‌خواهد بر عمر خود بیفزاید و روزی خود را زیاد کند، پس بر پدر و مادر خود، نیکی کند».

وی در بخش دیگری اضافه کرد: طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است که پیامدهای مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریع‌تر رژیم غاصب منتهی خواهد شد.

امام جمعه نظرآباد اظهار کرد: مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد.

وی ادامه داد: شیخ زکزاکی یکی از پدیده‌های عجیب روزگار ماست او با شهادت شش فرزندش در دو کشتار دولتی خم به ابرو نیاورده است و پیروانش نیز با اقتدای به رهبر خود از شهادت استقبال می‌کنند.

خطیب نماز جمعه نظرآباد تصریح کرد: کمبود سرانه‌های ورزشی بزرگترین چالش ورزش شهرستان نظرآباد خصوصا بخش تنکمان است.هیأت‌های ورزشی شهرستان نیاز به حمایت و توجه دارند.

وی بیان کرد: ورزشکاران نظرآباد در رده‌های مختلف سنی دارای عناوین مختلف آسیایی و جهانی است.در کنار تقویت ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی از ضروریات جامعه است.

امام جمعه نظرآباد ادامه داد: افتتاح پارک بانوان و پیاده راه سلامت از بهترین وخوش‌ترین خبرهای سال جاری برای مردم شریف شهرستان نظر آباد بود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول