اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عضو شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد

رییس شورای شهر کرج گفت: از شهردار ومعاونت مالی اقتصادی شهرداری درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن ماه پایانی سال علاوه بر پرداخت به‌ موقع حقوق کارکنان مجموعه مدیریت شهری مزایا و مباحثی که در بودجه سال جاری دیده شده است را هر چه سریعتر پرداخت کند.

عضو شورای شهر کرج خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، رییس شورای شهر کرج، شامگاه یک‌شنبه، در نود و سومین جلسه رسمی شورای شهر که با حضوراعضای شورا، شهردار ،معاونان ،مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت و افزود: امسال همزمانی دهه مبارک فجر ، ماه رجب و ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز باستانی و تداعی آن با ماه مبارک رمضان را پیشرو داریم که مسئولیت‌های ویژه ای را برای شهرداری رقم می‌زند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری نهادی است که تعطیلی ندارد و به وظایف اجتماعی، خدماتی باید به خوبی ایفا کند، افزود: شهرداری طرح استقبال از بهار و دهه مبارک فجر را به نحو احسن با تاکید بر زیباسازی شهر و مشارکت مردمی اجرایی کند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اولویت ما پرداخت به موقع حقوق کارکنان است، بیان کرد: از شهردار ومعاونت مالی اقتصادی شهرداری درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن ماه پایانی سال علاوه بر پرداخت به‌ موقع حقوق کارکنان مجموعه مدیریت شهری مزایا و مباحثی که در بودجه سال جاری دیده شده است را هر چه سریعتر پرداخت کند.

وی به بیانات امام جمعه کرج درخصوص بهره برداری از قطار شهری اشاره و اذعان کرد: آیت الله حسینی همدانی در نطق نماز جمعه اعلام کردند که بهتر است قبل از بهره برداری کارشناسی دقیقی غیر از افرادی که درصحنه فعالیت می‌زنند انجام بگیرد تا خطری متوجه مردم در آینده نباشد در این راستا از شهردار، رییس سازمان و همکاران قطارشهری درخواست می‌کنم که پس از بررسی کارشناسی فنی نکاتی که امام جمعه بازگو کرده اند بررسی و برطرف و نتیجه آنرا به دفتر امام جمعه و شورای شهر ارائه دهند.

قاسم پور تاکید کرد: در جلسه گذشته نکاتی را اعلام کردم شاید بایستی ادامه دار و در رابطه با برخی مسایل با مردم سخن گفته شود در این راستا فرصت بودجه برنامه ریزی برای شهر و اقدامات شهرداری امروز در اختیار شورای اسلامی شهر و شهرداری که به نمایندگی شهردار محترم در حال برنامه ریزی است ، اگر همین فرصت برای عرض اندام برخی ها غنیمت شمرده می شود بدانند اعضای شورای اسلامی شهر با دقت و ظرافت و همچنین شهردار و مدیران شهری همراه با هم تلاش می کنند که فرصتهایی که بایستی دوستان داشته باشند را بگیرند بساط برخی از دخالت‌ها از نوع نامیمون با کمک همکارا جمع می‌کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از مردم و برای مردم هستیم، خاطرنشان کرد: امید است با تداوم حمایت های شورای اسلامی شهر، مردم و مجموعه مسؤولان وکارکنان شهرداری بیش از گذشته در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول