اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ادارات البرز ۲۶ دی ماه فعال هستند/ مدارس غیرحضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهینه انرژی از سوی تمامی شهروندان استان، گفت: با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تمام نقاط استان و همچنین ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهرهای کشورمان، فردا ۲۶ دی ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل می شود.

ادارات البرز ۲۶ دی ماه فعال هستند/ مدارس غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی، غیر دولتی و آموزشگاه‌های سطح استان به صورت غیر حضوری تشکیل شده و کودکستان ها(پیش دبستان و مهدکودک‌ها) نیز تعطیل هستند.

وی افزود: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها و بانک های استان نیز طبق روال می باشد و امتحانات نهایی نیز طبق برنامه های اعلام شده برگزار می‌شود.

به گفته وی شروع کار کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی استان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰خواهد بود. در این راستا دستگاه های اجرایی موظفند سیستم گرمایش را بین درجه ۱۸-۲۱ درجه تنظیم نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با دعوت از شهروندان جهت پیوستن به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» درخواست کرد با مصرف بهینه انرژی، گرما بخش منازل هم‌میهنان خود شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول