اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کرج و فردیس مکلف به صدور پروانه رایگان ساخت اماکن ورزشی شدند

استاندار البرز گفت: شهرهای کرج و فردیس با فقر جدی در سرانه‌های ورزشی مواجه هستند، بنابراین شوراهای اسلامی در این شهرها مصوبه ای مبنی بر اعطای پروانه رایگان برای ایجاد سالن های ورزشی، بگذرانند.

کرج و فردیس مکلف به صدور پروانه رایگان ساخت اماکن ورزشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار، ضمن بررسی ۷ پرونده، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، این کمیسیون هر هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تغییر کاربری اراضی خدماتی بویژه در بخش‌های آموزشی، درمانی و ورزشی مورد قبول واقع نمی‌شود، چراکه استان در این حوزه‌ها با ضعف جدی مواجه است.

عبداللهی گفت: اکنون با توجه به اینکه نهضت ساخت سالن های ورزشی و چند منظوره در استان راه‌اندازی شده، شوراهای اسلامی شهر به ویژه در کرج و فردیس باید نسبت به اعطای پروانه ساخت رایگان اقدام کنند.

وی افزود: شهرستان های کرج و فردیس با متراکم ترین شهرهای استان و کشور از کمترین امکانات و سرانه‌های ورزشی برخوردار هستند از این رو باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که شهرداری‌ها برای متقاضیان ایجاد طرح‌های ورزشی، درمانی و آموزشی، مشوق‌های خاص در نظر بگیرند تا بتوانیم طی تعامل با خیرین و سرمایه گذاران، گام‌های بلندی برای جبران عقب ماندگی‌ها برداریم.

پایان پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول