اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اسرائیل در مسیر نابودی و اضمحلال/رژیم غاصب صهیونیستی طی ۱۹ سال آینده از درون متلاشی می‌شود

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته تا ۱۹ سال دیگر هیچ نشانه‌ای از اسرائیل باقی نخواهد ماند.

اسرائیل در مسیر نابودی و اضمحلال/رژیم غاصب صهیونیستی طی ۱۹ سال آینده از درون متلاشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که به مناسبت روز قدس انجام شد، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تنها تهدید برای فلسطین نیست، گفت: اگر امروز به مقابله با رژیم صهیونیستی نپردازیم سودای اشغال سایر کشورهای اسلامی را در سر خواهد پروراند.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز جاسوسان رژیم صهونیستی در عراق، آذربایجان، بحرین و امارات مستقر شدند، یادآور شد: جاسوسان خرابکاری می‌کنند،رژیم غاصب و اربابانش با استفاده از این جاسوسان دست به ترور دانشمندان هسته ای ما زدند.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل به دنبال کشورگشایی و زیاده خواهی است، یادآور شد: چنین نیست که آنها فقط به فلسطین اکتفا کنند. نیل تا فرات نقشه راه زیاده خواهی‌های رژیم غاصب صهیونیستی است. 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نباید بگوییم فلسطین به ما ربطی ندارد، ادامه داد: فلسطین اولین گام رژیم صهونیستی بوده و پس از آن به دنبال غصب عراق، مصر، سوریه و عربستان است. از همه این‌ها مهمتر هدف اسراییل دست درازی به کشور ما است که بدون شک این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با بیان اینکه هدف اسراییل از حمایت داعش نفوذ و ورود به کشورها دیگر همچون ایران بود، یادآور شد: این امر به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و روحیه مبارزه‌گری ایشان ابتر ماند و حکومت داعش به نابودی کشید.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه راهبرد ما مقاومت است، تصریح کرد: راهبرد سازش در سال‌های اخیر بارها مطرح و مورد استفاده کشورهای مختلف قرار گرفت اما این راه‌حل نیست. 

محمد حسنی در ادامه با بیان اینکه بارها رژیم‌های عربی منطقه برای توافق و مذاکره با رژیم صهیونیستی اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: این امر به امید توافق عادلانه با اسرائیل انجام شد اما سرانجام آن بجز خسارت نتیجه ای در بر نداشت. سازش با رژیم بدون چهارچوب و بی پایه اسرائیل بدون نتیجه مثبت خواهد بود‌.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برخی می‌گویند چرا فلسطینی ها سرزمین‌های خود را فروختند و حالا مظلوم‌نمایی می‌کنند، این گروه باید بدانند چنین موضوعی صحت ندارد و نباید مطرح شود.

وی افزود: تعدادی از یهودی‌های دو تابعیتی ۲/۵ درصد از زمین‌های خود را به واسطه حیله و‌ دسیسه انگلیسی‌ها به یهودیان مهاجر فروختند اما امروز بیش از ۸۰ درصد از سرزمین فلسطین تحت اشغال قرار گرفته است. فلسطینی‌ها تنها ۱۰ درصد از  سرزمین خود را در اختیار خود دارند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این نتیجه سازشکاری گروهی از اعراب منطقه است، اضافه کرد: آوارگی ۸ میلیون فلسطینی، تخریب ۴۱۸ روستا و شهر فلسطین، نابودی بالغ بر ۳ میلیون اصله درخت زیتون، ترور و نسل‌کشی نتیجه این سازش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ماه رمضان خونینی بر مردم مظلوم فلسطین گذشت، تصریح کرد: مردم فلسطین هیچ امنیتی در این روزها نداشتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: راهبرد مقاومت تحت فرمان مقام معظم رهبری بود که نتیجه مثبت برای مردم فلسطین به دنبال داشت. رژیم اسرائیل تبلیغ کرده بود که شکست ناپذیر است اما شاهدیم در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۱ روزه، ۲ روزه و عملیات شمشیر قدس، این مردم فلسطین بودند که پیروز شدند.

وی با بیان اینکه معادلات به نفع غزه پیش می‌رود، تصریح کرد: اسرائیل امروز راضی به همان ۲۷ هزار و ۲۴ کیلومتر است. با بلوک سیمانی دور خود را محصور کردند تا جلوی نفوذ را بگیرند. 

محمدحسنی با بیان اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۵ رژیم غاصب اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ادامه داد: امروز ۶ سال از آن می‌گذرد و ۱۹ سال از این وعده صادقه مانده هست، خود مسؤولان اسرائیل طی جلسه‌ای اعلام کرده است که کمتر از ۱۹ سال آتی از درون متلاشی خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که روز قدس بدون حضور رژیم غاصب صهیونیست در منطقه با شکوه و جلال بی مثال برگزار شود‌.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول