اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: محدودیت‌های کرونایی در سطح استان البرز با شدت و قاطعیت بیشتری اجرایی خواهد شد.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در استان البرز

غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و استثنا درنظر گرفته شده صرفا شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر بوده و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

وی افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شرق با بیان اینکه تمامی دوربین های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود، تصریح کرد: در صورتی که مالک وسایل نقلیه ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان درخواست کرد که بارعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت خود همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی شاهد کاهش زنجیره انتقال ویروس خطرناک کرونا باشیم.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول