اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف ۱۰۰ میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده در این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۰۰ میلیاردی اموال سرقتی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی البرز، گفت: مبارزه با سرقت یکی از مهم ترین درخواست‌های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است.

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در سطح استان خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این طرح که ظرف ۲۴ ساعته گذشته در سراسر استان به اجرا درآمده تا کنون ۱۲ باند سرقت و کلاهبرداری منهدم و ۴۶ متهم که اغلب آنها سابقه دار هستند، دستگیر شده اند.

این مقام مسؤول افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه از قبیل ۱۷ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، مقدار زیادی لوازم خودرو و منزل، زیورآلات طلا، لوازم تزئینی، ابزارآلات، لوازم تزئینی، لوازم داخل خودرو و... کشف شد.

وی با بیان اینکه عمده سرقت‌های انجام شده توسط متهمان در قالب سارقین مامور نما بوده است، ادامه داد: ارزش اموال کشف شده بر اساس اعلام کارشناسان یکصد میلیارد ریال برآورد شده است و تحقیقات برای کشف سرقت های صورت گرفته توسط سارقان و شناسایی مال باختگان این پرونده ها همچنان ادامه دارد.

محمدیان با بیان اینکه پلیس در کنار دستگاه قضاء اقدامات هدفمندی را علیه مجرمین شروع کرده اند و قرارگاه مبارزه با جرایم خاص در استان تشکیل شده است، یادآور شد: تمامی ماموریت‌های پلیس برای ارتقاء امنیت شهروندان است و مخلان نظم و امنیت بدانند طرح‌های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و سارقان مطمئن باشند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول