اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه‌ای ممنوع!

فرماندار کرج ضمن بازدید از روند توزیع میوه که همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد، گفت: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می‌شود.

نرخ میوه همان قیمت مصوب است/قیمت گذاری سلیقه‌ای ممنوع!

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همراه با غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج، فرمانده انتظامی شهرستان از بازارهای سطح شهر و میادین عرضه میوه و تره بار بازدید بعمل آوردند.

این بازدید که از ابتدای صبح دوشنبه دومین روز از نوروز ۱۴۰۰ با حضور میدانی مدیران ارشد استان البرز از مراکز عرضه میوه و تره بار در سطح شهر آغاز شدهه ، بدون هماهنگی و  بمنظور نظارت ویژه بر توزیع میوه نوروزی در کرج انجام شد. حضور در غرفه‌ها و ایستگاه‌های عرضه میوه در مرکز استان، شمال و جنوب سطح شهر و مقایسه قیمت میوه در نقاط مختلف شهری هدف عمده این بازید بشمار می‌رود.

غفورقاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه این بازدید میدانی ضمن تبریک سال نو، گفت: تعطیلات برای مدیران میدانی معنایی ندارد و در تمامی ایام سال روند ارائه خدمت به مردم در سطح شهر استمرار دارد.

فرماندار کرج با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: این بازدیدها با هدف رفع موانع، حذف واسطه ها و با پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام می شود.

وی افزود: شهرستان کرج با وسعت بالای اراضی کشاورزی در تولید میوه خودکفا شده و علاوه بر تأمین نیازهای داخلی استان، صاحب برند در عرضه میوه های صادراتی است.

معاون استاندار در ادامه این بازدیدهای میدانی، اظهار کرد: قیمت میوه باید در مناطق شمالی و جنوبی سطح شهر یکسان و با نرخ مصوب عرضه شود و  با هر گونه اعمال سلیقه در قیمت گذاری میوه برخورد می‌شود.

فرماندار کرج بیان کرد: بازرسان سازمان صمت باید ایام نوروز نیز بصورت ویژه در سطح شهر حضور داشته باشند و درج قیمت‌ها پایش کنند.

این مقام مسؤول همچنین از شهروندان خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایرین، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی با  استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول