اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اجرای همزمان محدودیت‌های کرونایی و آلودگی هوا در کرج

فرماندار کرج با اشاره به اینکه اجرای محدودیت‌های کرونا در شهرستان کرج که وضعیت نارنجی دارد در هفته آتی نیز تداوم خواهد داشت، گفت: با توجه به افزایش غلظت آلایندگی هوا محدودیت‌های جدید همچون منع تردد کامیون‌ها و خودروهای دیزلی و تعطیلی معادن شن و ماسه اتخاذ شده است.

اجرای همزمان محدودیت‌های کرونایی و آلودگی هوا در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عفور قاسم پور، فرماندار کرج، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه آمار مرگ و میرکرونایی در البرز کاهش نسبی داشته است، گفت: وضعیت همچنان شکننده و ناپایدار تلقی می‌شود، از این رو محدودیت‌های کرونایی در هفته آینده در کلانشهرکرج تداوم خواهد داشت.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه هنوز موارد جدیدی از بستری وجود دارد، تصریح کرد: میزان مراجعین سرپایی نیز اگرچه نسبت به هفته گذشته تقلیل پیدا کرده است؛ اما هنوز عدد قابل توجهی است. با این تفاسیر با افول قطعی بیماری همراه نشده ایم و باید همچنان محدودیت‌ها اجرایی شود.

به گفته این مقام مسؤول وضعیت اکثر شهرهای شهرستان‌های کرج کماکان نارنجی تلقی می‌شود، بنابراین محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای شهرهای نارنجی در اکثر شهرستان‌های استان در هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آلودگی هوا اشاره کرد و یادآور شد: با افزایش آلایندگی هوا در استان البرز همراه هستیم و این روند تا هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت از این رو ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها و خودروهای دیزلی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اجرایی می‌شود.

این مقام مسؤو افزود: با آغاز شرایط پایدار هوا که از عصر شنبه آغاز می شود و در روز سه شنبه به اوج خواهد رسید با افزایش سطح آلایندگی که تاثیر مستقیمی بر سلامت جامعه خواهد داشت از این رو به منظور مدیریت آلودگی هوا در هفته پیش رو اتخاذ شده است.

به گفته فرماندار کرج فعالیت کارگاه‌های عمرانی تولید شن و ماسه و آسفالت نیز متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول