اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدارس برخوردار، حامی مدارس محروم می‌شوند

با اجرای این طرح مدارس برخوردار در یک پیوند عاطفی و دوستانه، حمایت از مدرسه‌ای غیربرخودار را بر عهده گرفته و در ابعاد مختلف، آموزشی، مالی، و فرهنگی اقدام به تبادل تجربیات و دستاوردهای خود می‌کنند.

مدارس برخوردار، حامی مدارس محروم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ظهر امروز در آیین «شور عاطفه‌ها» که در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه شیوع کرونا موجب شد نتوانیم همچون سال گذشته اقدام کنیم، گفت: طی حرکت نمادین برای آغاز شور و همدلی تمامی آحاد جامعه جهت تهیه ملزومات مورد نیاز آموزش برای دانش آموزان است طرح «شور عاطفه ها» را اجرا کردیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان البرز با بیان اینکه بالغ بر 6 هزار دانش آموز نیازمند در استان البرز وجود دارد که نیازمند حمایت خیرین و نیکوکاران هستند، ادامه داد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان یک ظرفیت خوب برای سوق دادن کمک‌های خیرین، فرهنگیان و اولیا برای کمک به نیازمندان واقعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه «جامعه فرهنگیان بزرگترین خیرین برای کمک به دانش آموزان نیازمند و ساخت مدرسه هستند» خاطرنشان کرد: در برهه‌های مختلف شاهد آن بودیم بدون اطلاع به آموزش و پرورش یا نهادهای حمایتی خود معلمان برای کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام کردند.

وی از اجرای طرح حامی مدارس در استان البرز خبر داد و عنوان کرد: براساس این طرح برای بهبود وضعیت تحصیل دانش آموزان در تمامی نقاط استان البرز مدارس برخوردار در استان حامی مدارس محروم می‌شوند.

گفتنی است در این جلسه به صورت نمادین تفاهم همکاری در قالب طرح «حمایت  یک مدرسه برخوردار از یک محروم و کم برخوردار» میان مدیر مدرسه مهدیه و مدیر شهید صدوقی امضا شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول