اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برخورد با مدیرانی که دستورات ستاد کرونا را نادیده می‌گیرند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدیرانی که دستورات ستاد کرونا استان را اجرایی نکنند مشمول برخورد جدی خواهند شد.

برخورد با مدیرانی که دستورات ستاد کرونا را نادیده می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه سیر صعودی ابتلا به کرونا د راستان البرز ادامه دارد و آمار بیماران و بستری‌ها در 24 ساعت گذشته نیز بالا بوده است، گفت: ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان البرز به شدت پیگیر کنترل شرایط است، در این میان دستورات لازم نیز به مدیران اجرایی داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه با هرگونه کم کاری و کوتاهی برخورد خواهد شد، افزود: از جمله تمهیدات اندیشیده شده تشدید نظارت‌ها بر اصناف و ادارات استان به عنوان کانون‌های پرتراکم شهری است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر مسؤولان در امر مبارزه و کنترل شیوع بیماری باشند.

درویش پور با اشاره به اینکه حمایت و همراهی مردم در راستای رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت خواهد بود، اضافه کرد: تا مادامی که همراهی و مشارکت مردم در کنار تدابیر مسؤولان نباشد قادر نخواهیم بود بر این بیماری که تاکنون درمانی برای ان یافت نشده است، فائق اییم.

وی تصریح کرد:  هماهنگی با بانک‌های استان در خصوص پذیرش کارت‌های ملی قدیمی به منظور جلوگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی، ادارات، اصناف، مراکز تفریحی و اقامتی و .... از جمله تدابیر اندیشیده در خصوص کاهش میزان ابتلای شهروندان به کرونا است که امیدواریم در کنار همراهی مردم شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول