اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فضای سبز خط چهار حصار با آب شرب آبیاری می‌شود

مدیر آب و فاضلاب کرج با بیان اینکه مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ممنوعیت آبیاری فضای سبز به سراسر کشور ابلاغ شده است، گفت: اقدامات لازم برای اجرای سراسری این طرح در کرج انجام شده است و در دستورکار قرار دارد.

فضای سبز خط چهار حصار با آب شرب آبیاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهرام حافظ، مدیر آبفای کرج، ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات خط چهار حصار که در فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: در خصوص اقدامات انجام شده در بحث فاضلاب شهری، برای نواحی شرق کرج مانند خلج آباد، شرق کارخانه قند و یا چهار راه مصباح امکان اینکه از طرح فاضلاب شهر کرج استفاده شود وجود ندارد و در همین راستا تمرکز خود را معطوف شهرستان فردیس کرده این و به دنبال پیدا کردن زمین برای جانمایی هستیم.

مدیر آب و فاضلاب کرج با اشاره به اینکه هیأت وزیران مصوب کرده که نباید از آب شرب برای آبیاری فصای سبز شهری استفاده شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه این منطقه با مشکل آب شرب مواجه است، این موضوع در خط چهار حصار رعایت نشده و در همین راستا طبق تصمیمات گرفته شده مصوب شد تا برای این موضوع بسته ای تعریف شود و بحث شبکه فاضلاب و انشعابات آب این محدوده را طبق یک طراحی و برنامه ریزی مناسب پیش ببریم.

این مسؤول ادامه داد: دو طرح براساس طرح تفصیلی و وضعیت موجود خط چهار در این منطقه صورت گرفته که پیگیر این دو طرح شدیم و اختصاص آب شرب به فصای سبز اقدامی خلاف مصوبه هیأت وزیران شهرداری است و باید حل شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول