اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فضای سبز ایجاد شده حاشیه اتوبان کرج توسط راه و شهرسازی از بین رفت

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: سال گذشته فضای سبز در حاشیه اتوبان اجرا شد که پس از چندین مرحله اجرای طرح تعریض بخش‌هایی از اتوبان توسط اداره راه و شهرسازی، تمام هزینه و زحماتی که انجام شده بود، هدر رفت.

فضای سبز ایجاد شده حاشیه اتوبان کرج توسط راه و شهرسازی از بین رفت

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: توجه و زیباسازی  به مبادی ورودی شهرها ضرورت دارد، زیباسازی ورودی شهر در همه کشورهای دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می‌تواند قضاوت افراد در خصوص آن شهر را برای عابرین رقم بزند.  شهر کرج جزو معدود شهرهایی است که ۸ ورودی دارد و  محور ارتباطی ۱۴ استان است. 

وی با اشاره به حساسیت ویژه و اقدامات دوره پنجم مدیریت شهری کرج در خصوص زیباسازی مبادی ورودی شهر، اظهار کرد: تخصیص اعتبار ۱۰ میلیاردی برای  دو ورودی  حصارک و بیلقان، کردان به میزان ۵ میلیارد تومان موید این مطلب است که در حال حاضر در ور,دی بیلقان پارک بزرگ امید ایجاد شده و کانکس‌های ارائه خدمات به شهروندان نیز به زودی در آن  مستقر می‌شود.

وی افزود: در ورودی حصارک به دلیل انجام عملیات عمرانی  تقاطع غیر همسطح که مراحل پایانی آن انجام شده، هم اکنون نیروهای فضای سبز مشغول بازپیرایی بخشی از آن  هستند. 

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: در استان البرز و شهر کرج  مسؤولیت هر بخشی به دستگاه‌های مختلف واگذار شده و شهرداری باید انرژی زیادی برای کسب اختیار برای زیباسازی و عمران آن صرف کند از جمله حاشیه رودخانه که می‌تواند محل مناسبی برای گردشگری و جذب درآمد باشد در اختیار سازمان آب منطقه ای است و متاسفانه با این استدلال که احتمال بروز سیلاب ۲۰۰ ساله در  حاشیه رودخانه وجود دارد هنوز واگذاری به شهرداری انجام نشده است. 

 وی با اعلام این خبر که بر اساس توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مساحت ۶ هکتاری  حاشیه اتوبان در حال اجرای فضای سبز است، ادامه داد: سال گذشته فضای سبز در حاشیه اتوبان اجرا شد که پس از چندین مرحله اجرای طرح تعریض بخش‌هایی از اتوبان توسط اداره راه و شهرسازی، تمام هزینه و زحماتی که انجام شده بود، هدر رفت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول