اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اولویت حمایتی صنایع شهرستان اشتهارد در حوزه تولید مواد ضد عفونی است

رئیس دادگستری اشتهارد گفت: امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان اشتهارد است.

اولویت حمایتی صنایع شهرستان اشتهارد در حوزه تولید مواد ضد عفونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، علی بستانی، رئیس دادگستری اشتهارد، ظهر امروز در حاشیه بازدید از چندین واحد تولید مواد ضدعفونی، گفت: با توجه به اینکه در این بازدیدها، مشکلات به صورت محسوس تر دیده می­‌شود قطعا دستورات و تصمیمات صحیح تری نیز اتخاذ می‌شود.

رئیس دادگستری اشتهارد ضمن با تقدیر از تدابیر، دستورات، حمایت و نظارت به عمل آمده توسط رئیس کل دادگستری استان البرز و دبیر شورای تحول دادگستری استان، بیان کرد: اگر ورود جدی دستگاه قضایی استان البرز و شهرستان اشتهارد و آگاهسازی‌ها نبود تامین نیاز داروخانه‌ها و بازار استان البرز به صورت جدی با مشکل روبه رو می‌شد.

بستامی از صدور دستورات برای تامین مواد اولیه و تخصیص اعتبار و سرمایه برای واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی در جران بازدیدهای متعدد از واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت:  امروز اولویت حمایتی صنایع و تولیدی‌های استان در حوزه تولید مواد ضد عفونی است و دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی شهرستان است تا شاهد رفع مشکلات کنونی برای مردم باشیم و بدین منظور نیز تاکنون مشکلات زیادی از صنایعی که در این حوزه فعالیت دارند حل شده و موانع تولید آنان برطرف شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول