فؤاد حسین: موافق حمله نظامی به ایران نبودیم

وزیر امور خارجه عراق امروز در نشست خبری مشترک با عراقچی در بغداد گفت که این کشور موافق حمله و تجاوز نظامی به ایران نبوده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق امروز (یکشنبه) هفتم تیرماه پس از دیدار با سیدعباس عراقچی در بغداد و در نشست خبری مشترک ضمن خیرمقدم به همتای ایرانی گفت: در گفت‌وگوها تأکید کردیم که توافقات انجام شده بین ایران و آمریکا باید به نتیجه برسد. تنگه هرمز باید بازگشایی و محاصره دریایی علیه ایران برداشته شود.وی افزود: در خصوص روابط با کشورهای حوزه خلیج‌فارس صحبت کردیم. فؤاد حسین همچنین گفت: ما با تجاوز به ایران موافق نبودیم این جنگ در منطقه باید پایان یابد چون به ویرانی منطقه منجر می‌شود.
رئیس دستگاه دیپلماسی عراق افزود: این منطقه باید امنیتش را خودش تأمین کند.فؤاد حسین بیان کرد: عراق آماده برگزاری نشست کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه ایران و عراق است.وی بیان کرد: درباره توسعه روابط اقتصادی در منطقه به گفت‌وگو پرداختیم.
وزیر خارجه عراق خاطرنشان کرد: امنیت منطقه باید توسط مردم و دولت‌های منطقه تأمین شود.وی در خصوص روابط ایران و آمریکا هم اظهار داشت: عراق روابط بسیار خوبی با دو طرف دارد و این روابط را با ایران داریم و آماده همکاری با دو طرف برای پایان دادن به جنگ هستیم.
فؤاد حسین اظهار داشت: عراقچی دیدارهای فشرده‌ای با مقامات عراقی خواهد داشت و بعدازظهر هم به مذاکرات با یکدیگر ادامه می‌دهیم.وی به عراقچی و هیأت همراه خوش‌آمد گفت و افزود: خوشحالیم در کنار خانواده و دوستان خود در عراق هستید. ما به تهران سفر خواهیم کرد.#عراق#ایران#عراقچی#فؤاد_حسین#آمریکا#تنگه_هرمز #جنگ
11:58 - 7 تیر 1405
سیاست خارجی
بین‌الملل
غرب آسیا




8 پاسخ

@user177549495843 ساعت پیش
در پاسخ به
ولی از خاک و آسمان شما خیلی استفاده کردند!!!

تصویر نمایه‌ی ‌فرزند جنوب‌
@user1777496390213 ساعت پیش
در پاسخ به
اقای فواد حسین شما امریکارو از کشور مقدس عراق اخراج کنید یعنی چی ثروت مردم عراق دست امریکاست

@diamond20613 ساعت پیش
در پاسخ به
همین خیانتکارها دز عراق همراه امریکا بودن در حمله به ایران و ترور سردار سلیمانی!در عراق فقط حشد با ایران هست.

تصویر نمایه‌ی ‌UltraMaxProPlus‌
@UltraMaxProPlus3 ساعت پیش
در پاسخ به
چقدر لطف کردی که موافق نبودی!تازه که میگی موافق نبودی، رژیم نتانیابو توی بیابونای نجف پایگاه زده بوده برای حمله به ایران!اگه موافق بودی دیگه چکار می کردی

@user1708411317612 ساعت پیش
در پاسخ به
تا زمانی که امریکا در کشورهای خلیج پایگاه و حضور نظامی دارد و شماها باعث و بانی حضور این جرثومه فساد هستین این منطقه هیچوقت روی آرامش رو به خود نخواهد دیدبزرگتر از شما تا الان میخواستن روابط ما را با امریکا درست کنند نتوانستن شما که عددی نیستین‌ رابطه ما با امریکارابطه گرگ و میش است

@user1751670376792 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  2 روز پیش

مقابله و ستیز با نفس و دیگر موارد ضد اخلاقی باید سر لوحه کار مسئولان محترم باشد.
ایده و راهکار

اخلاق‌مداری؛ راهبردی برای کارآمدی بیشتر مدیریت

توجه به شاخص‌های اخلاقی و ارتقای سلامت نظام اداری، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و تصمیم‌گیران کشور باشد. امروزه، مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و تقویت خودنظارتی در سطوح مدیریتی، نیازمند عزمی راسخ و جهادی مضاعف است که باید در لایه‌های عملیاتی و تصمیم‌گیری به شکلی ملموس تجلی یابد چند موردی که مقابله جدی باید با آن صورت گیرد را در ذیل ذکر کردم. لطفا توجه بیشتری را به این موارد مبذول بفرمائید : حق الناس خوری ستیزی ، فریب ستیزی ، اختلاس ستیزی ، بازیچه دست استعمار شرق و غرب شدن ستیزی ، حقوق نجومی نویسی ستیزی ، ترک فعل ستیزی ، وعده توخالی ستیزی ، بد عهدی ستیزی، پیمان شکنی ستیزی ، رشوه ستیزی مال اندوزی و ثروت اندوزی ستیزی ، تنفر ستیزی ، کینه ستیزی ، نفرت ستیزی ، تفرقه ستیزی منفعت طلبی شخصی و گروهی ستیزی ، ربا ستیزی ، عدم تحمل دیگر سلیقه ها ستیزی ، تکبر ستیزی و غرور ستیزی و...... یاحق التماس دعا اجرتان با حضرت حق

مسئولان محترم و تصمیم گیران کشور، وزرا و معاونین و مشاوران، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، تولید کنندگان کالا و خدمات، سازمان‌های نظارتی، بازرسی ، امنیتی، کلیه آحاد مردم و جانفدایان و مردم درصحنه و میدان

0
100
گزارش از مطالبه

@ArashBabak2 ساعت پیش
در پاسخ به
چرا نگفتی مخالف بودیم؟!