حرف و عمل باید یکی باشه که نیست!
طبق دستور رهبریالان فقط باید تحقق تفاهمنامه را پیگیری کنیم!حاکمیت ایران بر تنگه هرمزچه شد؟کریدور آمریکایی و عمانی، نتیجه تفاهمنامه بوده است؟
Replying toامریکا تا قبل از انتخابات کنگره در نقطه ضعف است.هرچه توان دارید الان بگذاریدبعد از ان زیر تمام تفاهمات می زند!!!
Replying toنقض آتش بس هم که نشده خدارو شکر چمدونها رو ببندیم بریم ذرت بخریم #ننگ_نامه
Replying toاین کشورهای عربی چون از خودشان هیچ اراده ای ندارند و از امریکا میتریند مجبورند هر آنچه را که امریکا به آنها دیکته میکند تایید کنند البته فکر کنم موشکهای قبلی درسی برایشان نشده انشاالله دفعه آینده با ضربات قوی تر نشانشان خواهیم داد این گزافه گویی ها یعنی چه نابود خواهید شد
Replying toاین وزارت خونه نونش تو حرف ها رو پیچوندن و حرف از اینور به اونور بردن هست!وقتی نفس دشمن رو بریدیم طرح 14 ماده ای پیشنهاد میده جنگ برده رو ببره تو بحث های خاله زنکی! متاسفانه نظامی های ما خیلی وابسته به تحلیل های این دیپلمات های غربگدا هستن!
Replying toتوافق هنوز پا بر جاست؟لبنان که تخریب شد و هر روز شهید می ده مداخلات هم که هر روز هست هر روز هم که به ایران فحش می ده یا خود سگ زرد با اطرافیانش آقایون به چی دل خوش کردن به گندم و ذرت تراریخته این نشانه چیه؟می گویند توهین نکنیم چشم ولی چند بار با عهد شکنان باید وارد مذاکره شد و باز عهد شکنی کنند و …Show more
Replying toبه نظرم بدترین قسمت بیانیه اوجاست که میگید تنگه متعلق به ایران و عمانهاینقدر که به قوانین بین المللی احترام میذارید کاش به ملت خودتون احترام میذاشتید
Replying toوزارت خارجه عزیز و مسیولین محترمش از دست شما و کارهایتان بشدت شاکی هستیمخودتان با دست خودتان برای دشمنانمان اهرم سازیهای بینهایتی میکنید بعد میاین بصورت آبدوغ خیاری شاکی میشین! واقعا خیلی حیرت انگیزید!!فارغ از هرگونه ورود به مسائل داشتن نیت صالح! تمام اینها فقط نشانه یک چیز است:شماها برای دفاع ا…Show more
@AzIran6hReplying toاومدن تا دوباره برای سران منافق خلیج فارس لالایی بخونن و اینا رو دوباره خوابشون کنن تا باز داخل کشور اینها پایگاه نظامی بزنن
Replying toآقایان دولتی بدانند که جنگ بعدی اجتناب نا پذیر است پس آماده باشید و بدانید صلح پایدار فقط و فقط با از بین رفتن اسرائیل محقق می شود و دیگر هیچ راهی وجود ندارد
Replying toباید اسم وزارت خارجه به «وزارت مذاکره با آمریکا» تغییر کنه.
Replying toادغام ارتش و سپاه؛ شرطی که آمریکا محرمانه روی میز مذاکره گذاشته است؟
پاسداران هوشیار باشند...
Replying toاز مسولان زحمت کش بانک ملی لطفا بفرمایید چه زمان دسترسی به حساب امکان پذیر خواهد بود ۶ هفته ۶ماه یا ۶سالکه حداقل بدانیم که چه کاری انجام دهیم
Replying toقبل از آتش بس ین سران قبایل عربی مثل موش ترسیده بودند بعد از تفاهم شیر شدند وقتی رهبری می فرمایند مدیریت تنگه هرمز انحصاری در اختیار ایران باشد و مسعود خان تو تفاهم امضا شده می گوید ایران عمان و کشورهای همسایه تو لبنان اموال بلوکه شده و غرامت ت،نگه هرمز و انتقام مسعود خان شروط رهبری را نقض کرده
@Airani6hReplying toحرف و عمل یکی نیست، ممشات کردیم در زمانی که تمام خطوط قرمز رد شده بود، خطوط قرمز ترسیم کردیم و بعد از هر ضربه سنگینی که خوردیم تیر اخطار شلیک کردیم که مبادا به پشت صحنه مذاکرات ضربه ای وارد شود و برخی ها ناراحت شوند که چرا نگذاشتیدو چرا خرابش کردید!ایران پیروز شد اما در صحنه پساجنگ با این فرمان خیر!
@Hando16hReplying toوقتی اصلاح طلبان و وفاقیون و نماینده فعلی آنها در وزارت خارجه یعنی آقای عراقچی میگوید در دفاع از کیان کشور مماشات نمیکنیم باید ترسید که اتفاقا در فکر مذاکره موشکی و پهپادی هم هستند!
Replying toخدایا ، شر سلطان حسین های ترسو و بزدل را از کشور ما دور گردان.آمین!!