حرف و عمل باید یکی باشه که نیست!
@Alirezarezaei124 ساعت پیشطبق دستور رهبریالان فقط باید تحقق تفاهمنامه را پیگیری کنیم!حاکمیت ایران بر تنگه هرمزچه شد؟کریدور آمریکایی و عمانی، نتیجه تفاهمنامه بوده است؟
@Alirezarezaei124 ساعت پیشدر پاسخ بهامریکا تا قبل از انتخابات کنگره در نقطه ضعف است.هرچه توان دارید الان بگذاریدبعد از ان زیر تمام تفاهمات می زند!!!
@Saeid_rafiei4 ساعت پیشدر پاسخ بهنقض آتش بس هم که نشده خدارو شکر چمدونها رو ببندیم بریم ذرت بخریم #ننگ_نامه
@user1708411317614 ساعت پیشدر پاسخ بهاین کشورهای عربی چون از خودشان هیچ اراده ای ندارند و از امریکا میتریند مجبورند هر آنچه را که امریکا به آنها دیکته میکند تایید کنند البته فکر کنم موشکهای قبلی درسی برایشان نشده انشاالله دفعه آینده با ضربات قوی تر نشانشان خواهیم داد این گزافه گویی ها یعنی چه نابود خواهید شد
@Abbas_N1104 ساعت پیشدر پاسخ بهاین وزارت خونه نونش تو حرف ها رو پیچوندن و حرف از اینور به اونور بردن هست!وقتی نفس دشمن رو بریدیم طرح 14 ماده ای پیشنهاد میده جنگ برده رو ببره تو بحث های خاله زنکی! متاسفانه نظامی های ما خیلی وابسته به تحلیل های این دیپلمات های غربگدا هستن!
@SetareSoheil4 ساعت پیشدر پاسخ بهتوافق هنوز پا بر جاست؟لبنان که تخریب شد و هر روز شهید می ده مداخلات هم که هر روز هست هر روز هم که به ایران فحش می ده یا خود سگ زرد با اطرافیانش آقایون به چی دل خوش کردن به گندم و ذرت تراریخته این نشانه چیه؟می گویند توهین نکنیم چشم ولی چند بار با عهد شکنان باید وارد مذاکره شد و باز عهد شکنی کنند و …نمایش بیشتر
@mollaiemohammad4 ساعت پیشدر پاسخ بهبه نظرم بدترین قسمت بیانیه اوجاست که میگید تنگه متعلق به ایران و عمانهاینقدر که به قوانین بین المللی احترام میذارید کاش به ملت خودتون احترام میذاشتید
@user17091000584615827844 ساعت پیشدر پاسخ بهوزارت خارجه عزیز و مسیولین محترمش از دست شما و کارهایتان بشدت شاکی هستیمخودتان با دست خودتان برای دشمنانمان اهرم سازیهای بینهایتی میکنید بعد میاین بصورت آبدوغ خیاری شاکی میشین! واقعا خیلی حیرت انگیزید!!فارغ از هرگونه ورود به مسائل داشتن نیت صالح! تمام اینها فقط نشانه یک چیز است:شماها برای دفاع ا…نمایش بیشتر
@AzIran4 ساعت پیشدر پاسخ بهاومدن تا دوباره برای سران منافق خلیج فارس لالایی بخونن و اینا رو دوباره خوابشون کنن تا باز داخل کشور اینها پایگاه نظامی بزنن
@user17091000260040258474 ساعت پیشدر پاسخ بهآقایان دولتی بدانند که جنگ بعدی اجتناب نا پذیر است پس آماده باشید و بدانید صلح پایدار فقط و فقط با از بین رفتن اسرائیل محقق می شود و دیگر هیچ راهی وجود ندارد
@Jamkaran_313_614 ساعت پیشدر پاسخ بهادغام ارتش و سپاه؛ شرطی که آمریکا محرمانه روی میز مذاکره گذاشته است؟
پاسداران هوشیار باشند...
@TOBIMASU4 ساعت پیشدر پاسخ بهاز مسولان زحمت کش بانک ملی لطفا بفرمایید چه زمان دسترسی به حساب امکان پذیر خواهد بود ۶ هفته ۶ماه یا ۶سالکه حداقل بدانیم که چه کاری انجام دهیم
@user1708416375524 ساعت پیشدر پاسخ بهقبل از آتش بس ین سران قبایل عربی مثل موش ترسیده بودند بعد از تفاهم شیر شدند وقتی رهبری می فرمایند مدیریت تنگه هرمز انحصاری در اختیار ایران باشد و مسعود خان تو تفاهم امضا شده می گوید ایران عمان و کشورهای همسایه تو لبنان اموال بلوکه شده و غرامت ت،نگه هرمز و انتقام مسعود خان شروط رهبری را نقض کرده
@Airani4 ساعت پیشدر پاسخ بهحرف و عمل یکی نیست، ممشات کردیم در زمانی که تمام خطوط قرمز رد شده بود، خطوط قرمز ترسیم کردیم و بعد از هر ضربه سنگینی که خوردیم تیر اخطار شلیک کردیم که مبادا به پشت صحنه مذاکرات ضربه ای وارد شود و برخی ها ناراحت شوند که چرا نگذاشتیدو چرا خرابش کردید!ایران پیروز شد اما در صحنه پساجنگ با این فرمان خیر!
@Hando14 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی اصلاح طلبان و وفاقیون و نماینده فعلی آنها در وزارت خارجه یعنی آقای عراقچی میگوید در دفاع از کیان کشور مماشات نمیکنیم باید ترسید که اتفاقا در فکر مذاکره موشکی و پهپادی هم هستند!
@Ammarmahdavi4 ساعت پیشدر پاسخ بهخدایا ، شر سلطان حسین های ترسو و بزدل را از کشور ما دور گردان.آمین!!