سکوت در برابر نقض بند اول توافقنامه، و ادامه مذاکرات، آمریکا و اسرائیل را گستاخ کرده، چرا مسؤلین سیاسی ایران این را درک نمی کنند؟!!!
@user177549495842 ساعت پیشسکوت در برابر نقض بند اول توافقنامه، و ادامه مذاکرات، آمریکا و اسرائیل را گستاخ کرده، چرا مسؤلین سیاسی ایران این را درک نمی کنند؟!!!