قرارگاه خاتم الانبیا (ص)

• فوری قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم. اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.
10:36 - 5 تیر 1405

3 بازنشر3 واکنش
15٫6k بازدید



1 پاسخ

@user177549495842 ساعت پیش
سکوت در برابر نقض بند اول توافقنامه، و ادامه مذاکرات، آمریکا و اسرائیل را گستاخ کرده، چرا مسؤلین سیاسی ایران این را درک نمی کنند؟!!!