تکرار حادثه در پیچ سمرون/ این بار خطر از بیخ گوش گذشت

در حالی که خورشید تازه بر آسمان پایتخت طبیعت تابیده بود، جاده یاسوج-اصفهان شاهد حادثه‌ای دیگر در یکی از خطرناک‌ترین نقاط خود بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حوالی ساعت ۷ صبح امروز، بار دیگر «پیچ قبل از روستای سمرون» صحنه برخورد خودروها شد. اگرچه خوشبختانه این حادثه مصدومی به همراه نداشت، اما وقوع تصادف در آغازین ساعات روز، نشان‌دهنده نقص جدی در ایمنی این نقطه از جاده است.این چندمین بار در روزهای اخیر است که این پیچ حادثه‌ساز می‌شود. مردم منطقه و رانندگان عبوری با ابراز گلایه شدید، خطاب به مسئولان متولی می‌گویند: «آیا زمان آن نرسیده که قبل از وقوع یک تراژدی انسانی و از دست رفتن جان شهروندان، فکری جدی برای اصلاح هندسی و ایمن‌سازی این پیچ کنید؟»انتظار می‌رود متولیان امر در اداره راهداری و شورای ترافیک استان، فراتر از وعده‌ها، گامی عملی برای رفع این نقطه حادثه‌خیز بردارند تا جاده یاسوج-اصفهان بیش از این شاهد حوادث تکراری نباشد
۸ MB
07:47 - 31 فروردین 1405

1 واکنش
13٫1k بازدید