استفاده از سکوی تلوبیون را رایگان کنید
مطالبه

مطالبه مردم برای رایگان شدن تماشای آنلاین تلوبیون

سکوی اینترنتی تلوبیون یک سکوی دولتی است که برای دیدن تکرار برنامه‌ها یا مشاهده آنلاین و زنده شبکه‌های صداوسیما استفاده می‌شود و حجم زیادی از اینترنت را مصرف می‌کند. در حالی که همانند خود صداوسیما، نباید بابت تماشای آنلاین برنامه‌ها هزینه‌ای پرداخت شود و تنها برای دانلود از تلوبیون هزینه اینترنت محاسبه شود. در حال حاضر وقتی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل برای استفاده از تلوبیون استفاده می‌شود، پیام «تمام‌بها محاسبه می‌شود» نمایش داده می‌شود؛ در حالی که برای اینترنت‌های خانگی که از مخابرات تهیه می‌شوند، مصرف اینترنت به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. این سکو یا پلتفرم خصوصی نیست و دولتی است؛ بنابراین دولت باید در این شرایط جنگ و با توجه به معیشت سخت مردم، از خود مایه بگذارد؛ به‌ویژه اینکه قیمت اینترنت بسیار بالا است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی‌ایران، مرکز رسانه‌های دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، وزارت اقتصادی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
14:03 - 19 اردیبهشت 1405
اقتصاد عمومی
ارتباطات و فناوری اطلاعات
رادیو و تلویزیون




32 پاسخ

@Amirmahdi_IR19 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اگر دوست دارید کارت های ملی زودتر به دست مردم برسه زودتر حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Amirmahdi_IR/1778324454812746785
ا
امیرمهدی

@Amirmahdi_IR  •  19 اردیبهشت 1405

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله
مطالبه

درخواست تسریع صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند و پایان انتظار چندساله

با توجه به نقش کلیدی کارت ملی هوشمند در انجام امور اداری، بانکی و آموزشی، متأسفانه روند صدور و تحویل این کارت برای جمع کثیری از هموطنان با تأخیرهای طولانی و غیرمنطقی مواجه شده است. بسیاری از متقاضیان، به‌ویژه نوجوانانی که تازه به سن قانونی رسیده‌اند، ماه‌ها و گاهی بیش از یک سال در صف انتظار باقی مانده و تنها با یک برگه رسید کاغذی که فاقد اعتبار در بسیاری از مراکز است، بلاتکلیف مانده‌اند. اینجانب به نمایندگی از جمعی از متقاضیان، از وزارت کشور و سازمان ثبت احوال درخواست دارم ضمن شفاف‌سازی دلایل این کندی، با تخصیص بودجه و رفع موانع فنی تولید تراشه، نسبت به تسریع در چاپ و ارسال کارت‌های معوقه اقدام نمایند. شایسته نیست در عصر خدمات الکترونیک، شهروندان برای دریافت بدیهی‌ترین سند هویتی خود با چنین چالشی روبرو باشند.

کارت ملی، دولت جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور، معاون اول و خود جناب رئیس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910003948230190719 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از پویش شما حمایت شد لطفا از پویش ما هم حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user1709100039482301907/1778100198842774084
ح
حسین رستگار

@user1709100039482301907  •  17 اردیبهشت 1405

دلیل تغییر مکرر فرمانداران شهرستان تویسرکان چیست؟

مطالبه

دلیل تغییر مکرر فرمانداران شهرستان تویسرکان چیست؟ نقش نماینده چیست؟

نقش نماینده تویسرکان در تغییر مکرر فرمانداران تویسرکان چیست؟ آیا استاندار همدان تسلیم نماینده تویسرکان شده است؟ عمر فرمانداری، فرمانداران تویسرکان در ۷ سال اخیر کمتر از ۲ سال است. به طوریکه در ۷ سال اخیر شهرستان تویسرکان ۵ فرماندار و سرپرست فرمانداری را به خود دیده است. این تغییرات متعدد نمایندگان دولت در شهرستان تویسرکان اجازه برنامه ریزی های کوتاه مدت را به مقام ارشد دولت در تویسرکان نمی دهد چه رسد به برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت. متأسفانه دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران در شهرستان تویسرکان به شدت به تغییر مکرر فرمانداران منجر شده است. و این بی ثباتی در مهمترین پست مدیریتی شهرستان تویسرکان موجب رکود شدید توسعه و عقب ماندگی گسترده در تویسرکان شده است به طوریکه تویسرکان با مهاجرت گسترده جوانان سالمندترین شهر استان همدان است. و طرح های توسعه ای بزرگی در تویسرکان دیده نمی شود چون مدیری وجود ندارد که برنامه ریزی بلند مدت برای توسعه همه جانبه تویسرکان انجام دهد. و پروژه های عمرانی دولت در تویسرکان گاه ده ها سال از موعد افتتاح یا بهره برداری به حال خود رها شده و هیچگاه به سرانجام نمی رسند. به طور مثال بیمارستان جدید تویسرکان بیمارستان سردار سلیمانی بعد از حدود ۴۵ سال به بهره برداری رسید اما هنوز فاقد کد بیمارستانی از وزارت بهداشت است. توسعه صنعتی تویسرکان بسیار کُند است و جوانان تویسرکانی برای کسب شغل به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند. جاده تویسرکان کنگاور که قرار بود ظرف ۵ سال چهارخطه سازی شود بیش از بیست سال است هنوز قسمت اعظمی از آن چهارخطه نشده است و حوادث متعدد منجر به فوت در این جاده خانواده های بسیاری از مردم تویسرکان را عزادار کرده است. حالا چرا به جای برنامه ریزی برای حل این مشکلات فرمانداران تند و سریع برکنار و تغییر می کنند سوال مردم تویسرکان از مسئولین استانی علی الخصوص استاندار همدان جناب ملانوری است: آیا استاندار همدان تسلیم خواسته نمایندگان مجلس برای عزل و نصب مدیران و فرماندار تویسرکان شده است؟

استاندار همدان، وزیر کشور، دولت، مجلس شورای اسلامی، فرمانداری تویسرکان، همدان، تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17779839331519 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
م
مهدی مهدی

@user177798393315  •  15 اردیبهشت 1405

مطالبه برخورد با عوامل گرانی پی در پی روغن موتور
مطالبه

برخورد با عوامل افزایش قیمت روغن موتور

بعد از افزایش پی در پی قیمت روغن موتور طی چند ماه اخیر به یک باره ابلاغیه انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران مبنی بر افزایش قیمت 30 درصدی انواع روغن موتور باعث شده در عرض چند روز روغن موتور در بازار تا 55 درصد گرانتر نسبت به هفته گذشته به دست مصرف کننده برسد. هرچند این افزایش ها تا هفته گذشته هم بسیار زیاد بود ولی این افزایش ناگهانی واقعا عامل نگرانی عمومی مردم را ایجاد کرده است. خواهشمندیم نهاد های مزتبط با عوامل این گرانی ها برخورد کنند تا در این شرایط جنگی مردم توان تحمل شرایط را داشته باشند.

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌نازنین صلحی‌
@user170910036309226718920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حرف حق 👍👍👍👍👌👌👌

@user17516703767920 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌دیاکو علوی‌
@Diako_alavi20 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تلوبیون دولتی نیست

@user17704897005122 اردیبهشت 1405
منم عاشق تلویزیون هستم تا حالا حالا نزدیک ۱۰۰ گیگ تلویزیون دیدم همین دیروز واسه اینکه دیگه نت نداشتم پاک کردم 😂😅واسه همین خیلی خوب میشه اگه بشهلطفا حمایتش کنید

تصویر نمایه‌ی ‌مطالبه گر - از این صفحه دیدن فرمایید‌
@user170910037334376642722 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
اتاق خبر آمریکا

@USANR  •  17 اردیبهشت 1405

پل B1 بعد از بازسازی «جان‌فدا» نامگذاری شود

پیشنهادها

پل B1 بعد از بازسازی «جان‌فدا» نامگذاری شود

هوالبصیر هوالبصیر. در جریان حمله ناجوانمردانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اسرائیل با حمایت و پوشش مستقیم نظامی-رسانه‌ای ایالات متحده آمریکا، کشور عزیزمان ایران در معرکه جنگ رمضان، پل B1 به‌عنوان نماد استقلال جوانان و خانواده‌های ایران اسلامی هدف قرار گرفت و آسیب دید. استدعا می‌شود که حالا که پویش ارزشمند جان‌فدا با بیش از ۳۱ میلیون و چهارصد هزار عضو رسمی وجود دارد، با فراخوانی رسمی از طرف پویش، از ظرفیت مالی، معنوی و علمی این پویش برای بازسازی این نماد ملی مهندسی ایرانیان استفاده نموده و آن را به ماهیتی زنده در عرصه انقلاب اسلامی تبدیل نمایید. پلی که در جنگ به‌عنوان نماد زنده شد و به‌دست جان‌فدایانی به نام «جان‌فدا» ساخته شد تا نسل‌های بعد و دنیا بدانند ملت شهیدپرور ایران اسلامی تا ابد پای ایران اسلامی خواهند ایستاد. #جنگ #پل_جانفدا #جانفدا #جنگ_رمضان #نماد_ایران_مقتدر #ابرقدرتیم #ایران_ابرقدرت_شیعه #یالثارات_الحسین #انا_فتحنا_لک_فتحا_مبینا #لبیک_یا_خامنه_ای

پویش جانفدا، دولت، مجلس، رئیس مجلس، رئیس جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
اتاق خبر آمریکا

@USANR  •  15 اردیبهشت 1405

مطالبه

درخواست راه‌اندازی سامانه ملی ثبت قراردادهای کارگری

هوالحکیم. اصل مطلب در مورد حقوق_کارگر قصه پر غصه قرارداد کارگران در بخش_غیردولتی یا همان بخش_خصوصی است! متاسفانه بدلیل فقدان نظارت مساله امنیت_شغلی کارگران به محاق رفته! قراردادهای یک ماهه که کارگران از سر بیچارگی تن به آن می‌دهند و یک مسبب هم بیشتر ندارد! عدم برنامه ریزی و انسجام در مدیریت وزارت_کار در حوزه نظارتی! چگونه می‌شود که می‌توانند هنگام اخذ حق_بیمه تمام زیر و بم کارگر و کارفرما را در بیاورند ولی اینقدر جسارت ندارند کل کارفرمایان را منطبق بر قانون اجبار به تنظیم و عقد و ثبت قراردادهای کارگری در سامانه رسمی ای کنند که متعلق به وزارت کار و غیرقابل انکار است! یعنی در عصر انفجار اطلاعات انجام این مهم در وزارت عریض و طویل و اتفاقا پولدار کار خیلی مشکل است؟! آقای وزیر! حواستان هست... حقوق کارگران دارد لگد مال می‌شود. کارگر بدون قرارداد یعنی کارگر موقت... چرا باید حتما کارگر شکایت کند تا بتواند به حق خودش یعنی امنیت شغلی در محل کار دست یابد!؟ چرا سمت کارگران نمی ایستید؟

دولت، وزیر کار، وزارت کار، مجلس شورای اسلامی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌قطب نما‌
قطب نما

@Jamejam  •  22 اردیبهشت 1405

فراگیر و اجرایی شدن سامانه فوآد تا پایان سال در سطح ملی

مطالبه

لزوم فراگیر و اجرایی شدن سامانه فوآد تا پایان سال در سطح ملی

تنظیم‌گری، ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر واحدهای بازرسی و عناوین مشابه در دستگاه‌های اجرایی، بسترسازي به منظور بهره مندی از ظرفیت عموم مردم در زمینه نظارت بر خدمات عمومی، برنامه ریزی و راهبری فوریت‌های اداری در دستگاه های اجرایی با استفاده از فناوری های نوین، راهبری امر مبارزه با رشوه و سوء استفاده از مقام اداری در دستگاه های اجرایی موضوع مواد (91) و (92) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرایی آن در قالب سامانه بازرسی یکپارچه نظام اداری، پیگیری و راهبری حل چالش های مرتبط با فرآیندهای خدمت رسان بین دستگاهی در نظام اداری، تهیه و تنظیم بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل ها به منظور اجرای اثربخش مأموریت های دستگاه های اجرایی در حوزه پاسخگویی به مطالبات شهروندان در قالب ثبت و رسیدگی نظام مند به درخواست های واصله از سوی مراجعین به نظام اداری، تجزیه و تحلیل داده‌های ثبتی مرتبط و تهیه گزارش‌های دوره‌ای به تفکیک سطوح ملی و دستگاهی از اهم وظایف این مرکز می باشد. لذا نظر به اقدام ارزشمند دولت محترم در این خصوص مستدعی است اقدامات عاجل لازم را جهت ایجاد هم افزایی و فراهم آوردن بسترهای مورد نیاز جهت اجرایی شدن این سامانه ارزشمند در سطح ملی در یکایک استان‌های ایران اسلامی تا پایان سال جاری مبذول فرمایید. والله ولی التوفیق

رئیس جمهور، رئیس

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه جوری بشه بدون اینترنت هم بشه تماشا کرد چون وقتی با بسته اینترنتی میری ، شاید رایگان باشه ولی باز اینترنت رو می خوره ...

@user17516703767922 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  22 اردیبهشت 1405

کانون سهامداران خرد تشکیل شود که کاملا تحت نظارت کلیه سهامداران خرد باشد و علاوه بر پاسخگو بودن ،حقوق مردم عادی و سهامدار خرد را از حقوقی ها و سهامداران درصدی و کلان مطالبه کند.
مطالبه

پیشنهاد تشکیل کانون سهامداران خرد برای نظارت و اعمال قدرت در اقتصاد

کانون سهامداران خرد تشکیل شود که کاملا تحت نظارت کلیه سهامداران خرد باشد و علاوه بر پاسخگو بودن ،حقوق مردم عادی و سهامدار خرد را از حقوقی ها و سهامداران درصدی و کلان مطالبه کند. در این ۷ سال جای نهادی قدرتمند و مردمی که از سهامدار خرد حمایت کند کاملا خالیست. نهادی مردمی که هیچ سازمان نهاد یا ارگانی در آن نتواند در آن نفوذ کند و آنرا دستکاری کند. از خبرهای پشت پرده در اتاق تاریک ،اتاق شیشه ای،بورس گرفته تا عدم شفاف سازی ها و اطلاعات پنهانی و نهانی و نهادی در پشت پرده گرفته تا اخباری که هیچگاه در بهترین حالت به موقع به گوش سهامدار خرد نمی‌رسد . رانتی ها و گروهای ذی نفع پنهانی همیشه ماه ها زودتر از مصوبات خبر دارند و حتی مصوبات گاهی برای اخلال و دستکاری در بازار ایجاد می‌شود و کدال فقط اطلاعیه ای،است که در گذشته اتفاق افتاده و در آینده برای عموم سهامداران افشا می‌شود!!!! این کانون باید طوری ساز و کارش ایجاد گردد که خود آلوده نشود و در عمل تحت انتخاب هر کد سهامداری باشد. سهامدار با هر کد سهامداری بتواند فقط ۱ رای واحد دهد و وکلای خود را در سازمان و کانون حمایت از سهامداران خرد را انتخاب نماید. هر کسی که کد سهامداری دارد می‌تواند عضو کانون شود و هیچ گروه و سازمان و نهاد نظارتی نباید در انتخاب کاندیداها دخالت کنند ،که اگر چنین شود این کانون هم فاسد شده و به درد دیگر سازمان ها و ناکارآمدی و ناترازی دچار می‌شود و قابلیت اصلی خود را از دست می‌دهد و فقط یک هزینه ای به هزینه ها اضافه می‌کند. نظارت و انتخاب کاملا دست خود مردم باشد تا اگر دیدند فرد و یا افراد مورد نظر، اشتباهی انجام دادند و یا کارایی نداشتند سریعا رای خود را پس بگیرند و وقتی تعداد رای ها ی پس گرفته شده از ۵۰درصد کمتر شد ،فرد یا افراد مورد نظر به صورت خودکار ، برکنار و توسط،افراد دیگری که مورد انتخاب آحاد سهامداران خرد است انتخاب گردند. هر جا گروهی خاص ،در انتخاب، دخالت میکنند ،همانجا فساد شکل میگیرد و نهادهای ناظر کاملا مردمی باید داشته باشند که همیشه هر لحظه وکلایی را که انتخاب کردند را رصد کنند و لحظه ای با آنها در تماس بوده و آنها نیز مطالب و بررسی ها و اطلاعات را لحظه ای با اشتراک گذارند. کانون حمایت از،سهامداران خرد باعث برگشت اعتمادها و سلامت و شفافیت و احقاق حقوق به بازار سرمایه خواهد شد و این کانون باید در همه جا حضور داشته باشد ،از،شورای،عالی بورس تا عزل و نصب رئیس و دیگر مسئولان اقتصادی و تصمیم گیران کلان اقتصاد ی ،از رئیس سازمان بورس گرفته تا انتخاب وزیر صنعت و اقتصاد و دیگر وزرا و هر سازمان و نهادی که در اقتصاد و بازار بورس موثر است. رئیس سازمان بورس ، باید مردمی انتخاب شود و توسط وکلای سهامداران خرد در کانون حمایت انتخاب شوند که خود آنها نیز مستقیما توسط سهامداران خرد انتخاب شده اند. افراد منتخب در کانون حمایت از سهامداران خرد باید در هر زمان که بخواهند در هر نماد و شرکت و کارخانه بورسی حضور یافته و اسناد و مدارک مربوطه را بررسی و ارزیابی کنند. شک نکنید هر جایی که کار به غیر مردم سپرده شود ،مسیر به ناترازی پیش خواهد رفت. تمام سازمان ها و نهادهایی که بر روی اقتصاد کشور و بورس اثر گذار هستند ،باید با کانون سهامداران در تعامل باشند تا مصوبه ای،که به بازار اقتصادی کشور صدمه میزند، تصویب نشود و اگر شد با پیگیری این نهاد مردمی از درجه اعتبار ساقط گردد. دیدیم که بسیاری از وقت ها ،همین مصوبات و تصمیمات خلع و الساعه آسیب ویرانگری به اقتصاد ، کشور و بازار سرمایه زد و اعتماد عمومی مردم و اقتصاد و بازار سرمایه را از بین برد. این نهاد کانون وکلای ملت باید این قدرت را داشته باشد تا هر مصوبه ای که باعث ویرانی اقتصاد می‌شود را قبل از تصویب از دور خارج نماید. خود و کلای کانون نیز،توسط مردم نظارت می‌شوند و اگر جایی دیده شود تخطی،ایجاد شده بتوانند آنها را برکنار و رای خود را پس،بگیرند.انهم در هررساعت شبانه روز اگر آرا از ۵۰ درصد کاهش یافت ،برکنار و عزل گردد. کار و نظارت و انتخاب را به خود آحاد مردم بسپارید و نتایج درخشان آنرا ببینید تا ناترازی ها برطرف گردد و شفافیت و سلامت به اقتصاد برگردد. انشالله

شورای سران قوا، دولت رئیس جمهور مجلس و دیگر قوا، سازمان بورس، وزیر اقتصاد و بانک مرکزی، شورای عالی بورس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌Arta‌
@Real_Artaa22 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Arta‌
Arta

@Real_Arta  •  21 اردیبهشت 1405

الزام به درج گزینه «حذف اکانت» در خبرگزاری فارس
مطالبه

دکمه حذف اکانت در خبرگزاری فارس فعال شود

ما، کاربران شبکه‌های اجتماعی و مخاطبان خبرگزاری فارس، خواستار رعایت حق حذف داده‌های شخصی و بستن حساب‌های کاربری به صورت مستقل و بدون نیاز به پیگیری‌های اداری هستیم. در حال حاضر، بسیاری از رسانه‌ها امکان لغو دنبال‌کردن (آنفالو) یا مسدودسازی را فراهم کرده‌اند، اما عملاً گزینه «حذف اکانت» یا «درخواست پاک شدن اطلاعات کاربری» در دسترس نیست. نبود این دکمه، کاربران را مجبور می‌کند تا داده‌های خود را همیشه روی سرورها نگهداری کنند، که این موضوع مغایر با قوانین حریم خصوصی و حق فراموش شدن (Right to be Forgotten) است. درخواست‌های مشخص ما: ۱. طراحی دکله حذف مستقیم: قرارگیری گزینه «حذف اکانت» یا «غیرفعال‌سازی دائمی حساب کاربری» در صفحه تنظیمات (Settings) برای تمامی زیردامنه‌ها و سامانه‌های مرتبط با خبرگزاری فارس. ۲. فرایند شفاف پاک‌سازی داده‌ها: ارائه توضیحاتی درباره اینکه پس از زدن دکمه حذف، چه اطلاعاتی بلافاصله پاک می‌شود و چه مدت زمان برای پاک‌سازی کامل داده‌ها از بک‌آپ‌ها لازم است. ۳. بدون نیاز به احراز هویت مضاعف اداری: حذف اکانت بدون نیاز به ارسال ایمیل، تیکت پشتیبانی یا ارائه مدارک هویتی اضافی انجام شود و صرفاً با رمز عبور کاربر یا تأیید دو مرحله‌ای استاندارد صورت گیرد. #اینترنت

مدیریت سایت فارس نیوز، سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، فعالین فضای مجازی ، سازمان تنظیم مقررات، بازرسی کل کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌و تن‌
@watan23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اگر جان هم وطن تون مهمه حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/Foruzesh/1778477997070135118
تصویر نمایه‌ی ‌و تن‌
و تن

@watan  •  21 اردیبهشت 1405

مطالبه

درخواست نجات شهروندان ایرانی بازداشت‌شده در ابوظبی و دبی

از اواسط اسفند ۱۴۰۴، به علت جنگ تحمیلی علیه ایران صدها شهروند ایرانی – شامل مسافران عادی، سرمایه‌گذاران و حتی کارگران – در امارات متحده عربی (به‌ویژه شارجه، ابوظبی و دبی) بازداشت شده‌اند. این افراد بدون اعلام جرم، کارت اقامت و مدارکشان باطل یا مصادره شده و حق تماس با خانواده یا کنسولگری ایران را ندارند و در یک اردوگاه یا بازداشگاهی در ابوظبی نگهداری می‌شوند. آنچه آزادشدگان گزارش داده‌اند؛ بازداشت‌ها به دلایل زیر انجام شده: ارسال فیلم اصابت موشک به امارات، بازداشت تصادفی برای فشار بر ایران، مصادره اموال تحت عنوان «غرامت جنگ» علت های غیر منطقی دیگر · پس از آزادی که حدود یک تا دو ماه زمان میبرد، مستقیماً به فرودگاه برده شده و به کشورهایی مثل گرجستان، ارمنستان، ترکیه یا افغانستان اعزام می‌شوند. · به دلیل بسته بودن حریم هوایی ایران، این افراد مجبورند از راه زمینی به خانه‌های خود بازگردند که روزها طول می‌کشد · در بازداشتگاه‌ها «آزار فیزیکی ندیده‌اند اما اجازه تماس با وکیل یا سفارت را ندارند» و مسئولین اماراتی شدیداً از ایران و جنگ اخیر ناراضی هستند درخواست ما: ۱. وزارت امور خارجه ایران فوراً از طریق کانال‌های دیپلماتیک به امارات فشار آورد ۲. سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر تیمی برای بازدید از بازداشتگاه‌های ابوظبی اعزام کنند ۳. رسانه‌های بین‌المللی این وضعیت را پوشش دهند تا از ادامه بازداشت‌های نامحسوس جلوگیری شود. ۴. نسبت به احراز هویت و تعیین تکلیف این افراد پس از گذشت ۶۰ روز نگرانی و بی خبری اقدام فوری کنند ۵. به امارات برای دسترسی آزادانه خانواده‌ها و کنسولگری به بازداشت‌شدگان فشار آورند ۶. از مصادره اموال ایرانیان بدون حکم قضایی جلوگیری شود. ما خانواده‌های ایرانی، با توجه به قطعی اینترنت و عدم دسترسی به شبکه های اجتماعی خارجی و... هیچ خبر رسمی از وضعیت عزیزان خود نداریم. سکوت رسانه‌ای و دیپلماتیک یعنی همدستی با این اقدام غیرانسانی

وزارت امور خارجه، ریاست جمهوری، شورای نگهبان، وزارت خارجه، وزارت خارجه.دفترنمایندگی ایران درسازمان ملل

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌یونس حبیبیان راد‌
@Youneshabibianrad23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حداقل مثل قبل نیم بها حساب کنندبالاخره سرور داخلی هست

@user17516703767923 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  23 اردیبهشت 1405

گرانی تورم و کاسبان تحریم و جنگ ،امان مردم را بریده است
مطالبه

لزوم مقابله جدی با محتکران و کاسبان تحریم

اتحاد نامبارک، کاسبان تحریم و کاسبان جنگ در سال‌های جنگ تحمیلی ۸ ساله، اینگونه تورم و گرانی ،جولان نمی‌داد و آن زمان برخوردها انقلابی به معنای واقعی کلمه بود. محتکران و گرانفروشان، جرات خطا نمیکردند. در این چند روز که دوباره گرانی از گرانی های ماه ها و هفته های قبل هم بیشتر خودنمایی می‌کند. خیلی از مسئولان قول برخورد و رسیدگی دادند و در تلویزیون و رادیو و روزنامه ها، برخورد قاطع با گرانی خودرو ، مسکن ، مایحتاج و خوراک را فریاد زدند. اما تا به الان، هیچ تغییری که در وضعیت نابسامان بازار و قیمت ها دیده نشده و حالا برخی از مسئولان ،مثل رئیس بانک مرکزی به گرانی ها مهر عادی انگاری زده اند؟ انبارها پر است اما دیگر قدرت خریدی برای کسی جز خود مسئولان باقی نمانده است! وقتی قیمت ها سریع رشد میکند ، فرق،احتکار با انبار کردن در چیست؟ تا الان همه مسئولان یک به یک به گرانی ها ورود کرده اند ولی هنوز این ورودهای، تاثیر خود را در قیمت ها نشان نداده است. این حجم از تورم و گرانی عادی نیست ؟ کشورهای جنگ زده و حتی جنگ ۸ ساله خودمان نیز ,چنین گرانی وجود نداشت دولت و بانک مرکزی هم مشغول فروش دلار و اوراق و فروش سکه و شمش طلا هستند و سر مست از اینکه چه تدبیری کردیم که انبارهایمان را از کالا ها پر کرده بودیم و کلی طلا ذخیره کردیم تا اینچنین با افزایش قیمت کسری بودجه خود را پوشش دهیم. آیا این احتکارها و رانت ها ،کار جریان نفوذ است ؟یا کار دولت و یا شبه دولتی ها؟یا خصوصی ها و خصولتی ها؟ در هر حال سود را محتکران و کاسبان جنگ و تحریم بردند و طبق معمول ضررها بر دوش مردم افتاد و هیاهوی برخورد با گرانفروشان کل شهر را پر کرده اما خبری از تغییر نیست. یا نمی‌توانند و یا می‌توانند و نمی‌خواهند و یا کلا مساله گرانی به قول آقای همتی عادی و تحت کنترل است!!!!!! دلار ۱۸۰ هزارتومانی و سکه ۱۹۰ میلیونی کاملا عادی و منطقی است.!!!!! خدا را شکر ،مفهوم عادی را هم ،فهمیدیم! عادی انگاری گرانی و تورم ، درد و ضربه اش از خود تورم هم بیشتر است و نمک پاشیدن بیشتر بر زخم مردم است که در باتلاق برخی نامسئولان گرفتار شده اند. هر سازمان و تولید کننده و انباردار و واسطه و فروشگاه ها و بانک ها و تولید کنندگان ،به هر بهانه ای ، در حال فروختن اجناس ، و طلا و دلار و ماشین خود به چندین برابر قیمت هستند. به هر حال این نیز بگذرد و فقط بار و توشه ای میشود برای دیار حق تعالی یاحق

دولت و مجلس و قوا قضائیه، شورای سران قوا، وزیر اقتصاد و صنعت، وزیر کار و رفاه اجتماعی و دیگر وزرا، کلیه مسئولان، بانک مرکزی کشور، آقای پزشکیان و همتی و مدنی زاده و فرزین، دستگاه های نظارتی و بازرسی و اطلاعاتی، بسیج و نهادهای مردمی ،سازمان های حمایتی، آحاد مردم انقلابی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Bandehkhoda11023 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
چ
چریک

@Bandehkhoda110  •  23 اردیبهشت 1405

افزایش مبلغ تسهیلات فرزند آوری ۱۴۰۵
مطالبه

تسهیلات فرزندآوری را متناسب با تورم افزایش دهید

با وجود تورم‌های بالا در سال ۱۴۰۵ حتی در همین ابتدای سال، نسبت به سال ۱۴۰۴؛ اما تسهیلات فرزندآوری در سال ۱۴۰۵ نسبت به سال ۱۴۰۴ افزایش نداشته، و این بدین معنی است که با وجود توصیه اکید امام شهید و همچنین رهبر سوم جمهوری اسلامی به جهاد فرزندآوری و تهدید بحران پیری جمعیت در سال‌های آینده، عملا حمایت از طرح های مشوق فرزندآوری کم رنگ شده است. لذا درخواست میکنیم که مبلغ تسهیلات فرزند آوری در سال ۱۴۰۵ میزان متناسب با تورم افزایش پیدا کند.

دولت چهاردهم، رئیس جمهور، وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌سعید (ره)‌
@Kamtarin23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
قبل از جنگ ما با گیرنده دیجیتال تمام شبکه‌های رادیو و تلویزیون رو دریافت میکردیم ولی بعد از جنگ فقط ۱۱ کانال دریافت میشه. دست کم تا بعد از درست شدن این شرایط و برگشتن به خدمات رسانی عادی، باید مشاهده برخط شبکه‌ها برای عموم رایگان باشه.وقتی سیستم پخش به حالت قبل برگشت قابل توجیه هست که رایگان نباشه

تصویر نمایه‌ی ‌الهام انصاری‌
@Ansari868623 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌الهام انصاری‌
الهام انصاری

@Ansari8686  •  22 اردیبهشت 1405

مطالبه

پویش کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد برای افزایش ۶۰ درصدی حقوق

جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی پویشی خطاب به رئیس این دانشگاه، خواستار افزایش حداقل ۶۰ درصدی حقوق به‌همراه مزایای تکمیلی شدند. امضاکنندگان همچنین بر اجرای مصوبه واگذاری زمین و افزایش وام مسکن تأکید کرده و وضعیت معیشتی فعلی را منجر به کاهش ناخواسته کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی برشمرده اند.

0
100
گزارش از مطالبه

نمایش گزارش