@user170910079885342410119 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبهمطالبه افزایش هزینه اقدامات خصمانه آمریکا در آبهای منطقه
با توجه به اینکه کشور ما در حال جنگ هست عقل حکم میکند نیروهای مسلح ما هزینه محاصره دریایی آمریکا را آنقدر بالا ببرند تا این یانکی ها دست از محاصره بنادر ایران بردارند ما میتوانیم با حملات غافلگیرانه و ناگهانی اینکار را عملی کنیم. رژیم آمریکا با ایجاد محاصره دریایی این موضوع را تبدیل به یک کارت موثر در مذاکرات کرده است نیروهای مسلح ما باید با حملات ریز و آزار دهنده این کارت را از دست این خبیث ها بگیرند. هربار دشمن یک هدفی را در مناطق مربوط به تنگه هرمز ( قشم و بندر عباس و ...) زیر حملات راکتی خودش میگیرد و ایران از پایگاه هایشان موشک باران میکند واقعیت اینست که ادامه چنین روندی خیلی بنفع ما نیس حالا که در حال جنگ هستیم چرا نباید ما با حملات غافلگیرانه و ناگهانی این آمریکایی ها را فراری ندهیم. تنگه هرمز سرزمین ماست ما نباید اجازه دهیم اراذل به این منطقه دست درازی کنن ما تکیه گاهمان بخداست و از هیچ قدرتی هراس نداریم.
ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش