خدا شاهد است...
خدا شاهد است که مردم ایران در سختترین شرایط، با وجود تهدیدات مستقیم، هرگز به دنبال توافق به هر قیمتی نبودند و همواره بر عزت خود ایستادگی کردند. حالا که مذاکرات آغاز شده، ما ضمن دعا برای موفقیت تیم مذاکرهکننده، هشدار میدهیم که ذرهای از حقوق و کرامت ملت کوتاه نخواهیم آمد.
متأسفانه اخبار و گمانهزنیهای اخیر، از خرید غلات با پول خودمان از آمریکا گرفته تا دخالت در مدیریت تنگه هرمز و تشکیل کمیتههای سهجانبه برای لبنان، خاطره تلخ “استعمار” را زنده میکند و با منافع ملی در تضاد است.
سکوت تیم مذاکرهکننده در برابر این اخبار نگرانکننده است؛ باید یادآوری کرد که طبق فرموده رهبری، مذاکره بههیچوجه به معنای پذیرش خواستههای دشمن نیست. ما همچنان مطالبهگرِ تحقق شروط اصلی و حفظ اقتدار ایران باقی خواهیم ماند
11:30 - 2 تیر 1405