Replying toعمان اعلام کرده که با آزادی عبور و مرور کشتی ها در تنگه هرمز بدون اخذ عوارض موافق است.
Replying toReplying to andواقعا پایدارچیها یکعده سطحی ، توهمی و بیسواد هستن ، واقعا فکر میکنی خود من و خانوادم الان مسافرخونه رزرو نکردیم بریم تدفین بزرگترین رهبر تمدن ایران؟ واقعا اینقدر حقیری که فکر میکنی خود من اون موقعی که لازم بود با بچه کوچیک نمیرفتم تو خیابون ؟ الان چند روزیه که نمیرم دیگه چون داره انحراف از مسیرش می…Show more
Replying toاین تیمی که من میبینم تنگه احد ایران را هم دادند رفت
Replying toوقتی امام جامع فرمان میدهد با مدیریت این حتما صلاح کار را از شما بهتر میفهمد حتی یک مورد از فرمایشات رهبری را عملی نکردید فردا آمریکا به عمان فشار بیاورد و او رضایت به عبور بدون عوارض دهد چه میکنیدوقتی با تهدید به استعفا به مذاکره میروید نتیجه بهتر از برجام نخواهد شد
Replying toبیمه اجباری PGSA و هزینه خدمات دریایی و زیست محیطی و امنیتی و ضرورت عبور در کوریدور ایرانی جهت کنترل ورود و خروج ها جهت امنیت خلیج فارس یک زمینه درامدی واسه ساکنین جزایر ایرانی هم میتونه باشه عوارض(toll) حساسیت ایجاد میکنه ما مدیریت کامل تنگه و درامد متناسب با اهمیت تنگه و قابل افزایش می خوایم
Demandتصویب قانونی که هزینه اشتباه را از دوش جامعه به شخص خاطی منتقل کند
با سلام هر گونه اشتباهی عواقب و هزینههایی در پی دارد که کسی یا کسانی آن را میپردازند. اشتباهات در تصمیم گیریها، اشتباهات در نشر اسرار از جمله مواردی است که میتوان بررسی کرد که مربوط به دولت و کارکنان دولت است. در جامعه ما مدیران و کارکنان دولت اشتباه میکنند، اما هزینه ها و عواقب آن را مردم میپردازند و واقعیت این است که غالباً فرد اشتباه کننده هیچگونه هزینه ای نمیپردازد. بنابراین پیشنهاد میگردد قانونی طراحی و تصویب و اجرا شود که هر فرد با هر اشتباهش همه یا بخشی از هزینههای اشتباهش را بپردازد. پینوشت: برای نمونه، خانم مهاجرانی، سخنگوی دولت، در شرایط حساس اخیر اظهاراتی درباره بندر انزلی و واردات کالا از این بندر مطرح کردند. فارغ از اینکه این سخنان با چه نیتی بیان شده باشد، این پرسش مطرح است که آیا طرح چنین موضوعاتی در آن مقطع زمانی، میتوانست آثار و تبعات امنیتی در پی داشته باشد یا خیر؟ این سؤال وجود دارد که چه سازوکار پاسخگویی یا جبرانی برای آن در نظر گرفته شده است؟
مجلس شورای اسلامی ایران, دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی, دولت جمهوری اسلامی ایران
100Claim report1000Follow up from the relevant official
Replying toمطمئن هستم مثل همه جلسات دیگه این جلسه هم خسارت دیگه ای برای ایران هست ، چون دولت مفلوک ایران بدون اجازه امریکا آب نمیخوره
Replying toDemandتشکیل هر چه سریعتر مجلس و تصویب نظام حقوقی تنگه هرمز
جهت حفظ حاکمیت ایران بر تنگه هرمز که ایران در جنگ به دست آورده، مجلس باید هرچه سریعتر تشکیل شود و طرح حقوقی اعمال حاکمیت بر تنگه هرمز را جهت حفظ این دارایی ملی تصویب نماید. بعد از اعلام تفاهم دلیلی برای تشکیل نشدن مجلس وجود ندارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی, شورای نگهبان قانون اساسی
100Claim report1000Follow up from the relevant officialShow this thread
Replying toمن به عنوان یک ایرانی و مالک یک سهم از ۹۰ میلیون سهم از تنگه هرمز راضی نیستم که ثانیه ای سهم من از تنگه هرمز باز بماند مگر با دستور مستقیم رهبری و در آن دنیا این حق خود را از مسئولین امر مطالبه خواهم کرد . انشاءالله
Replying toتنگه هرمز هم دادید رفت به سلامتی مبارک پزشکیان واونایی که به این ادم رای دادند یادتون میگفت جنگ دور میکنم دو جنگ وکلی شهید والا مقام اونایی که میگفتن رییس جمهور هیچکاره است توجه کردند معنی انتخاب درست متوجه شدید به قیمت جان رهبر واز دست دادن امنیتمون هسته ای وتنگه
@Airani2hReplying toبسی جالب است، تاکید وزیرامور خارجه عمان بر عدم دریافت عوارض همان شیوه مدیریتی قبلی ست، تنگه هرمز به قبل از جنگ برگشته و عملا نظارتی هم که از آن صحبت میشد در کار نخواهد بود. پس یادداشت کنید که هزینه جنگ با ایران و وارد کردن شدیدترین ضربات به آن فقط بستن تنگه به مدت محدود است، با یک تماس حل میشود!
Replying toما برای این تنگه هرمز خون های مقدس دادیم، عمان را چرا باید دخالت بدید؟ این قدرت نیروهای مسلح ما هست که مسیر عبور در تنگه رو مشخص میکنه!!چرا هر چی دستاورده رو بر باد میدید؟الان تنگه جبل الطارق که در ساحل اسپانیا و مراکش هست ولی توسط بریتانیا عوارض گرفته میشه به کسی ربطی داره؟ادای بچه خوب درنیارید؟
Replying toرئیس کل بانک مرکزی هم حرف آمریکائیها مبنی بر تهاتر پول های آزاد شده با نهاده های دامی که از دشمن میگیریم و به سلامت آن اطمینان نداریم را تائید کرده این جماعت دوست نیستند ما اگر تنگه را در اختیار داشته باشیم پول یکسال عوارض آن چند برابر ۲۴ میلیارد دلاری است که قرار با خفت و خواری از آمریکا بگیریم ضم…Show more
Replying to
Replying toمردم میپرسند: «عمان در تنگه هرمز چه کاره است؟»۱. تنگه هرمز، «آبراه ملی» ایران است، نه «ملک مشاع» با همسایه. چرا باید «کلید خانه خودمان» را دست «شریک» بدهیم، حتی اگر آن شریک امروز «دوست» باشد؟ فردا اگر «دشمن» شد، چه؟#تنگه_هرمز_فقط_ایرانی#مدیریت_مشترک_خیانت_است#حاکمیت_ملی_غیرقابل_مصادره
Replying to۲. «مدیریت مشترک» یعنی «حق وتو» برای عمان. فردا اگر عمان (تحت فشار آمریکا یا اسرائیل) با یک «مصوبه ایران» مخالفت کرد، چه اتفاقی میافتد؟ آیا «امنیت ملی» ما باید گروگان «رأی ۵۰ درصدی» یک کشور دیگر باشد؟#تنگه_هرمز_فقط_ایرانی#مدیریت_مشترک_خیانت_است#حاکمیت_ملی_غیرقابل_مصادره
Replying to۳. امروز «تنگه هرمز» را «مشترک» کردیم، چهار روز دیگر «اسم» آن را هم «عوض» میکنند (تنگه عمان-ایران؟) و بعد میروند سراغ «خلیج فارس»! این «آب رفتن تدریجی حاکمیت» است، نه «مدیریت هوشمندانه».#تنگه_هرمز_فقط_ایرانی#مدیریت_مشترک_خیانت_است#حاکمیت_ملی_غیرقابل_مصادره