توافق استقلال و سایپا برای ادامه حضور 2 بازیکن در جمع آبیپوشان
باشگاه استقلال برای استفاده از 2 بازیکن با باشگاه سایپا به توافق رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس، دو باشگاه استقلال و سایپا برای ادامه حضور دو بازیکن سابق تیم صنعتی در جمع آبی پوشان به توافق رسیدند. ظهر امروز (چهارشنبه) جلسهای با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و مهدی حسینیپور مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص سیدابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در باشگاه استقلال برگزار و در نهایت با توافق دو مدیرعامل، این دو بازیکن در فصل آتی نیز آبیهای پایتخت را همراهی خواهند کرد. جلالی و صادقی به زودی در تمرینات استقلال حاضر میشوند. انتهای پیام/ ت 133
14:22 - 22 تیر 1401