بازیکن اسبق استقلال و از بنیانگذاران باشگاه آرارات درگذشت

بازیکن اسبق استقلال و از بنیانگذاران باشگاه آرارات امروز دارفانی را وداع گفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گارنیک مهرابیان  بازیکن ومربی با سابقه  فوتبال  کشور و  از بنیان گذاران تیم فوتبال آرارات تهران در خارج از کشور دارفانی را وداع گفت. مهرابیان  قبل از فعالیت درباشگاه آرارات در تیم فوتبال استقلال(  تاج تهران)  بازی می‌کرد  و سابقه عضویت در تیم ملی را هم داشت. او در تیم ارامنه هم به عنوان بازیکن وهم به عنوان مربی به جوانان ارامنه خدمت کرد. انتهای پیام/
عزای عمومی تسلیت
16:23 - 15 خرداد 1401

0 بازدید