اعتراض هیات فوتبال استان کرمان به فدراسیون فوتبال +عکس

سرپرست هیات فوتبال استان کرمان نامه‌ای اعتراضی را خطاب به عزیزی خادم منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سرپرست هیات فوتبال استان کرمان با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان خواستار اقدامات ویژه برای داوری مسابقات لیگ برتر و همچنین لیگ دسته اول شد. سرپرست هیات فوتبال استان کرمان در این نامه عنوان کرد با توجه به داوری مسابقات گل‌گهر و مس کرمان و قضاوت‌های غیر منصفانه، مدیران مربوطه برای ادامه کار در فوتبال دلسرد شده‌اند چرا که معتقدند تیم‌های اول تا چهارم جدول از قبل مشخص شده‌اند. انتهای پیام/
 فدراسیون فوتبال، لوگوی فدراسیون فوتبال
12:03 - 10 تیر 1400

0 بازدید