بلندتر از همیشه بگو مرگ بر آمریکا!

اخیر یکی از فعالان فتنه آمریکایی ۸۸ در مصاحبه با رسانه‌ها گفته موضع ایران در خصوص شعار مرگ بر آمریکا باید عوض شود! او می‌گوید در صورت حرکت حاکمیت به سمت دوستی با آمریکا اکثریت جامعه نیز همراه خواهند شد.به سادگی از کنار این موضع نباید عبور کرد. گوینده این آرزوها عضو یک جریان سیاسی دارای سوء‌سابقه است که امروز در درون نهاد اجرایی کشور کرسی دارند. در شرایطی معتقدند باید از شعار مرگ بر آمریکا عبور و به سمت دوستی با آمریکا حرکت کرد که ملت ایران داغدار امام شهید است و فقط در یکسال گذشته ایران عزیز دو بار مورد حمله نظامی آمریکا قرار گرفته و تا الان قریب ۱۰ هزار نفر از هموطنان ما در دو جنگ تحمیلی و کودتای سفارشی به شهادت رسیده‌اند. مدرسه و بیمارستان مورد هدف قرار گرفته و به توان هسته‌ای، زیرساختهای اقتصادی، علمی و صنعتی کشور آسیب وارد شده و هم اکنون نیز کشور به صورت پیوسته در معرض تهدید نظامی و اقتصادی رژیم آمریکا است. این جریان بی‌غیرت که چشم خود را به جنایات نیم قرن گذشته دولتهای آمریکا در حق ملت ایران بسته با ترجمه و فارسی‌سازی دستورالعمل‌های آمریکا در داخل کشور مأموریت سفیدشویی جنایتکاران آمریکایی و ایجاد پارازیت در صدای یکپارچه ملت در خونخواهی امام شهید و هموطنان مظلوم را برعهده دارند. این جریان بدسابقه که با کوتاهی مراجع نظارتی امروز بر کرسی نهادهای تصمیم‌ساز کشور حاکم شده‌اند مأموریت دارند تا انقلاب اسلامی را از شعارهای مبنایی و اصولی تهی کرده و تصویری از یک انقلاب شکست خورده و پشیمان را به نمایش بگذارند.
می‌خواهند القاء کنند علت همه دشمنی‌ها با ملت ایران نه سیاستهای استکباری آمریکا و قطع منافع آنها در ایران بلکه ایستادگی و مواضع اصولی مردم بوده است.نباید به سادگی از کنار این اظهارات عبور کرد. امروز باید صدای شعار مبنایی مرگ بر آمریکا بلندتر از هر زمان دیگر در خیابان و میادین کشور طنین انداز شود. باید با شجاعت تبیین شود که شعار راهبردی مرگ بر آمریکا دقیقا یعنی مرگ بر رژیم و مسئولان آمریکایی و سیاستها و پشتیبانان آنهاست. در شرایطی که به برکت مظلومیت خون شهدا و ایستادگی مردم ایران، دنیا بیش از همیشه با تصویر واقعی از رژیم آمریکا روبرو شده و امروز در اعتراض به جنایات آنها پرچم آمریکا در تجمعات مردمی سراسر دنیا به آتش کشیده می‌شود جریان مشکوکی که در داخل تلاش دارد بستر سفیدشویی آمریکا را فراهم کند باید بیش از همیشه مورد مراقبت قرار بگیرد.یادداشت روزنامه کیهان، ۷ تیر ۱۴۰۵https://kayhan.ir/001OjP
10:02 - 7 تیر 1405

3 إعادة النشر8 التفاعل
39٫1k من المشاهدات


8 الإجابة

@user175167037679منذ 3 ساعات
تعليقًا على و
‌فرشاد‌ صورة الملف الشخصي
فرشاد

@Iranehamdel  •  منذ 13 ساعات

متاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.
يطلب

لزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان

همان‌گونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده می‌شود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطه‌ها و دلالان قیمت‌های خود را از مدت‌ها پیش افزایش داده‌اند و همچنان به‌صورت هفتگی و ماهانه بر قیمت‌ها می‌افزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدت‌ها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، واسطه‌ها و دلالان به مردم تحمیل می‌شود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر، به‌جای طرح بهانه‌ها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و ان‌شاءالله این تلاش‌ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا

دولت ، مجلس ، قوه قضائیه، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی، تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها، کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور

0
100

@user173332442941منذ 3 ساعات
تعليقًا على
مرگ بر آمریکا.

@user1709101570881298195منذ 1 ساعات
تعليقًا على
چرا مجمل و کنایه ای حرف میزنید؟؟؟؟ با شفافیت بگویید این شخص آمریکادوست کیست؟؟؟؟ تا وقتیکه شفاف سازی بعنوان یک اصل در جامعه پیاده نشود نه فساد ریشه کن میشود نه اقتصاد سروسامان میگیرد نه عدالت اجتماعی محقق میشود.

@user170841637552منذ 1 ساعات
تعليقًا على
والا بیت امام خمینی کبیر به استقبال شیخ فتنه می رود و در مورد علی الاصول سکوت می کند و چنان مشتاقانه شیخ فتنه صریح را می بوسه بیت امام خمینی خانوادگی در رکاب شیخ فتنه بودند از اون طرف مسعود پزشکیان هم و غمش می شود درمان موسوی خائن از کوتله های سیاسیشون توقعی نداشته باشین

@user170841637552منذ 1 ساعات
تعليقًا على
گفتند امامی که بر علیه او فتنه شورش و کودتا کردیم دیگه نیست و ریش و قیچی کشور دست مسعود خان خودمونه مسعود هم سنگ تمام می گذارد

‌Hamideh‌ صورة الملف الشخصي
@Ala2811منذ 1 ساعات
تعليقًا على
مرگ برآمریکااونم نه یکبارهزاران بار.....

@user1709101528138179998منذ 58 دقائق
تعليقًا على
لعنت بر خودش و خانواده اش.مرگ بر خودش.

‌محمد داودآبادی‌ صورة الملف الشخصي
@Miqat_mohammadمنذ 43 دقائق
سلام و صلوات خدا بروح شهید بهشتی و یارانش که امروز سالروز شهادتش بدست عوامل تروریست آمریکا بشهادت رسیدند که فرمود :مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار