از آثار حمله امروز صبح ایران به بحرین
پیام واقع بینانه نیروی دریایی سپاه در پی استمرار حملات واکنشی آمریکایی ها به مناطق همجوار تنگه هرمز:شلیکهای کور آمریکا به سیریک، معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند، اما شلیکهای ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند. حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جدا است؛ جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.پی نوشت صدای حوزه:این موضع نیروی دریایی سپاه همان حرفیست که خود ترامپ مدتی قبل در پاسخ به منتقدانش زد و اشاره کرد که اگر جنگ را ادامه می داد تنگه هرمز باز نمی شد و کشتی ها با توجه به قیمت و باری که دارند هرگز جرأت نمی کردند از جای خود تکان بخورند، الان هم معادله، همان است و ایران برای حفظ مدیریت خود بر تنگه کار سختی در پیش ندارد بر خلاف آمریکا که برای حذف تسلط ایران بر تنگه مسیر نامعلومی در پیش رو دارد!
12:36 - 7 تیر 1405