حقِ مردم (اینترنت جهانی) را می‌فروشید، شبکه داخلی را هم برای پیام‌رسان‌های خودتان گران‌تر می‌کنید!این یعنی از نظر شما، کاربر ایرانی فقط یک «کیفِ پول» است که باید هم برای عبور از فیلترینگ هزینه بدهد و هم برای استفاده از پلتفرم‌های تحمیلی.بس کنید این تجارتِ دوسویه را!#اینترنت #اینترنت_بین_الملل
گفتم خالی از لطف نمونه خبرگزاری فارسما حواسمون هست👌😊
10:59 - 18 اردیبهشت 1405