تجمعات ایرانیان همچنان در خیابانها ادامه دارد
ملت ایران امشب هم برای دفاع از میهن اسلامی خود در خیابانها و میادین اصلی کشور صف کشیدهاند.
به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، مردم همچنان در خیابانها هستند. مردم با سلحشوری، مقاومت و غیرت که از اجداد خود به ارث بردند از وجب به وجب خاک ایران محافظت میکنند.وطنپرستان هر شب در برابر قاتلان کودکان میناب و هموطنان میایستند و شعار "چو ایران نباشد تن من مباد" سر میدهند تا بگویند با جانمان از ایران دفاع خواهیم کرد. هر قدم مشت محکمی است به دهان استکبار وقتی که محکم بر پرچمهای نقاشیشده آمریکا و اسرائیل کوبیده میشود. مردم غیرتمند ایران در شهرها و روستاهای مختلف، نیز هر شب با حضور پرشور خود در معابر و خیابانها از کیان ایران و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع میکنند.امشب نیز همچون شبهای گذشته خیابانهای کشور شاهد حضور چشمگیر مردمی بود که با وجود گذشت بیش از هفت هفته از جنگ تحمیلی، نه تنها خسته نشدهاند، بلکه هر شب با صلابتتر از شب قبل، در دفاع از میهن اسلامی خود در خیابانها حاضر میشوند.مردم ضمن محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل تاکید کردند که در هر شرایطی پای کار وطن هستند و خونخواه شهدای مظلوم جنگ رمضان. مردم علاوه بر پرچم ایران پرچم لبنان و غزه را به دست گرفتند تا جنایات اسرائیل را محکوم کنند. شرکتکنندگان با در دست داشتن پرچم و تصاویر رهبر انقلاب، شعارهایی در حمایت از ایشان سر دادند و پیوند خود را با رهبری انقلاب اسلامی اعلام کردند.
سیمتری نیروهواییمردم در سیمتری نیروهوایی درحالیکه جایگاهی را به عکس رهبر شهید و مقام معظم رهبری اختصاص داده بودند پرچم ایران را بر دست داشتند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
شهرک نفتامشب هم مردم به صورت خودجوش همچنان شهرک نفت را به میدان مبارزه با آمریکا تبدیل کردند.
میدان انقلاب تهرانیها به سیاق شبهای گذشته حضور پررنگی در میدان انقلاب داشتند.
محله ۱۷ شهریور منطقه ۱۸ تهران
مراسم عقد زوج جوان همزمان با اجتماع مردم در شب پنجاه وهفتم میدان منیریه تهران
20:00 - 6 اردیبهشت 1405