تجمع برای برقراری اینترنت
سلام به همهی ایرانیهای عزیز که دارن تو نبود اینترنت دست و پا میزنند. لطفا از این پویش حمایت کنین که در جلوی مجلس، نهاد ریاست جمهوری و هرجایی که ممکن هست بریم و درخواست خودمونو که برقراری اینترنت بین الملل هست رو فریاد بزنیم. اینترنت حق اولیهی ما هست.
رئیس جمهور، رئیس مجلس، دبیر شورای امنیت ملی
