کاهش ۶۰ درصدی روشنایی بوستان‌های قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با اشاره به فصل اوج مصرف انرژی گفت: این سازمان اقدام به کاهش روشنایی بوستان‌های قم به میزان حداقل ۶۰ درصد نسبت به روشنایی معمول کرده‌است‌.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،پیام جوادیان امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: با این حال دقت شده که در بوستان‌های قم به جهت کاهش روشنایی، دچار نقاط کور ایجاد نشوند.وی در افزود: در همین راستا، ساعت فعالیت آب‌نماهای بوستان‌ها نیز کاهش یافته و فقط در ساعات پایانی شب فعال خواهند بود.جوادیان گفت: پروژه ممیزی انرژی بوستان‌ها از سال‌های قبل، با پیگیری این سازمان، در تمام بوستان‌ها اجرا شده‌است و با همکاری مناطق هشتگانه شهرداری قم، لامپ‌ها و پروژکتورهای پرمصرف با نمونه‌های کم‌مصرف و ال‌ای‌دی جایگزین شده‌اند تا بیشترین بهره‌وری نوری را با کمترین میزان مصرف برق در بوستان‌ها داشته باشیم.وی از شهروندان درخواست کرد، با توجه به فصل اوج مصرف انرژی، با صرفه جویی در مصرف برق باعث پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر و کشور عزیزمان باشیم.#شهرداری #صرفه‌جویی #مصرف_برق
12:22 - 2 تیر 1405
شهری
استان ها
قم