واقعاً تعداد زیادیهچرا برای این ۱۴ پاسدار عزیز تجهیزات مناسب تهیه نشده بود؟؟؟تو این دوره دیگه همه از ربات استفاده میکنن
@Hadi_m11 اردیبهشت 1405Replying toواقعاً تعداد زیادیهچرا برای این ۱۴ پاسدار عزیز تجهیزات مناسب تهیه نشده بود؟؟؟تو این دوره دیگه همه از ربات استفاده میکنن
@Doustdar_Velayat11 اردیبهشت 1405Replying toروزگار عجیب و شگفتانگیزیسیت!#آمریکا در جبهه نظامی شکست خورده، بابت آتشبس التماس میکند، ۱۰شرط #ایران درخصوص جنگ، آتشبس، #تنگه_هرمز ، پرداخت غرامت، آزادسازی منابع مسدودشده و اعلام آتشبس در لبنان را میپذیرد، همه آنها را روی تخم چشم گذاشته و رعایت میکند، ۲۱ ساعت مذاکره میکنیم وبه نتیجه نمیر…Show more
@user170910050542739374711 اردیبهشت 1405Replying toوای از نبود تجهیزات و لباس مناسبخدا بیامرزه به خانواده هاشون صبر بده
@user17754524938111 اردیبهشت 1405Replying toبه امید روزی که قوم نجس یهود صهیونسیم رو از زمین محو کنیم
@user170910099307852889611 اردیبهشت 1405مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل ، خدا نابودیتون رو جلو بندازه ********* ها
@user17690304421211 اردیبهشت 1405Replying toخدایا به همین زودی زود، با شنیدن خبر مرگ ترامپ، دل ما را شاد کن
@user170910136193347469111 اردیبهشت 1405Replying toمن نمیدانم شرایط چطور بودهو میدانم چقدر این کار خطر دارد و فقط نیروهای جانفدا زیر بار اینکار میروند ولی کاش میشد برای خنثی سازی یک بمب ۱۶ نفر در اطراف آن نمی بودند ،البته من متخصص اینکار نیستم ولی ۱۴ شهید حادثه ی جان کاهی است
@user170910054609618939311 اردیبهشت 1405Replying toهااا!!!?? با یدونه مهمات عمل نکرده چقدر ادم شهید شده😨😨😞
@user1768484306911 اردیبهشت 1405Replying toچقدر راحت شهید میدیمیعنی ما ربات های مخصوص اینکار رو نداریم؟؟
@Saberbasir11 اردیبهشت 1405Replying toچند نفر نزدیک هم رفتن برای خنثیسازی که ۱۴ شهید و ۲ زخمی داشته؟فکر نمیکنید بیاحتیاطی رخ داده؟چرا برای نیروی انسانی ارزش قائل نیستید؟
@user17745009454111 اردیبهشت 1405Replying toتسلیت میگم بعد نیروهای مسلح اشتباه بزرگی که بزرگترین هستهای سگ صهیونیستی نزدند اونا رحم نکردن به هیچ وهیچ کس نباید ملاحظه میکردیدحتی تمام غزه ولبنان نابود میشد کشور ۲۰سال دیگه آبادمیشه تا آن موقع اکثریت یا مردن یا سگ زرد میکشه بخاطر ملاحظات بی خودی دلم آتيش میگیره میبینم نزدید
@user17557149384711 اردیبهشت 1405Replying toچهارده تا انسان سلحشور شجاع وپاک اینا کم پیدا میشن سپاه عزیز سرافرازی امیدوارم به حق خون این عزیزان سرافرازتر وپیروزتر باشی
@S0916724d11 اردیبهشت 1405Replying toانریکا برای یه کشته هزاران ترفند به کارنیبره نا بعد جنگ به راحتی ۱۴ متخصص را ازدست میدیم..کلا ما تو ازدست دادن نیروهامون زیادی دست ودلبازبم
@user170909999722333883611 اردیبهشت 1405Replying toهمه از خداییم و بسوی خدا میرویم روحشان شاد و یادشان گرامی درود بر دلاوران وطن