استاندار: گردشگری کشاورزی، محور توسعه مازندران شود
استاندار مازندران با بیان اینکه گردشگری کشاورزی محور توسعه مازندران شود، گفت: جذابیت صنعتی، گردشگری و کشاورزی را به مردم نمایش دهیم و با این اقدام میتوان تحول خوبی در منطقه ایجاد شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینیپور استاندار مازندران یکشنبه شب در بازدید از دامداری شیر و گوشت مهدشت با بیان اینکه هدف از بازدید این مجموعه راهبردی است که استان در حوزه توسعه استان دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی روستا را در دستور کار داریم و مجموعه ای که در ان هستیم در حال پیاده کردن مهندسی صنعتی جهان است باید بتوانیم ایدههای آن را در دستور کار قرار دهیم. وی ادامه داد: این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز کشت و صنعت شمال کشور است و میتواند با توجه به تنوع تولیداتی که دارد مقصد مهمی برای گردشگران باشد. استاندار مازندران بیان کرد: تا پایان این دولت هدفگذاری برای آوردن دو میلیون گردشگر به مازندران داریم و گردشگرانی را باید وارد چنین مجموعههایی کنیم تا جذابیت بیشتری برای آنها داشته باشد. حسینیپور خاطرنشان کرد: بازمهندسی با نگاه گردشگری در برنامه محوری این مجموعه قرار گیرد. وی تصریح کرد: جذابیت صنعتی،گردشگری و کشاورزی را به مردم نمایش دهیم و با این اقدام میتوان تحول خوبی در منطقه ایجاد شود. استاندار مازندران بیان کرد: جوانان باید قدمهای بلندی بردارند و پیشگام باشند و قدرت ریسکپذیری کارهای بزرگ را داشته باشند. گفتنی است در این جلسه درباره احداث ۲ هزار واحد دامداری صنعتی ۱۰۰ رأسی با محوریت شرکت سهامی زراعی دشت ناز بحث و گفتوگو شد. پایان پیام/۸۶۰۳۵/م/س
08:25 - 20 شهریور 1402