دیدار استاندار قم با آیت الله سعیدی

سیدمحمدآقامیری استاندار جدید قم، با تولیت حرم مطهر بانوی کرامت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدآقامیری استاندار قم ظهر امروز با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار استاندار قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم به تبیین برنامه‌های خود برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی استان پرداخت. همچنین آیت‌الله سعیدی نیز برای استاندار قم و همکاران ایشان در دولت آرزوی توفیق کرد. پایان پیام/
دیدار
14:32 - 5 شهریور 1402

2 Reposts
39 Views


1 Reply