کشف و ضبط ۳۴ قبضه اسلحه جنگی در « دهلران »
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: در راستای افزایش امنیت اجتماعی در طی دو عملیات مختلف در شهرستان دهلران، تعداد ۳۴ قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد.
بهنام تیرافکن دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران صبح جمعه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت اجتماعی در طی دو عملیات مختلف در شهرستان دهلران، تعداد ۳۴ قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شد. وی افزود: سلاح ها و اقلام جنگی مذکور شامل کلت، کلاشینکف به همراه ۲۱ خشاب و بیش از صد عدد فشنگ جنگی بودند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با اشاره به اینکه قاچاق سلاح و مهمات خط قرمز دستگاه قضایی بوده و با هرگونه قاچاق سلاح و مهمات قاطعانه برخورد خواهد شد، ادامه داد: در این رابطه تعداد ۲ نفر بازداشت شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده اند. تیرافکن خاطر نشان کرد: منطقه وسیع مرزی دهلران تحت اشراف کامل دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی است و بازدید و پایش میدانی نیز به صورت مستمر در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار دارد. این مقام مسئول گفت: امنیت مردم خط قرمز تمام نیروهای نظامی و امنیتی است و در این رابطه با کسانی که مبادرت به قاچاق سلاح و مهمات سعی در برهم زدن آرامش مردم دارند به طور قاطع برخورد خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پایان فروردین ماه سال جاری نیز بیش از ۱۱ هزار و ۳۹۵ فشنگ، ۶۰قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه کلاشینکف به همراه ۱۲۰ تیغه خشاب در بخش موسیان شهرستان دهلران کشف و ضبط شد. پایان پیام /
10:42 - 27 مرداد 1402