۳۹ درصد مشترکان خانگی یزدی مشمول پاداش صرفه جویی شدند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به این‌که ۳۹ درصد مشترکان خانگی استان یزد مشمول پاداش صرفه جویی شده‌اند گفت: حدود ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پاداش در قبوض برق مشترکان یزدی لحاظ شده است.
ابوالفضل اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این‌که  به افزایش ۱/۱ درجه‌ای دمای کشور و ۱/۹ درجه‌ای دمای استان یزد در تابستان جاری و تداوم گرمای کم نظیر، اظهار کرد: با مشارکت و همراهی همه مشترکان به ویژه مشترکان خانگی و صنعتی، تا امروز پیک بار تابستان ۱۴۰۲ با موفقیت پشت سر گذاشته‌شده است وی  افزود: با مشارکت انجام شده حدود ۳۹ درصد از قبوض صادره خانگی در استان یزد، مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند که حدود ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پاداش در قبوض آن‌ها منظور شده و بیشترین مبلغ پاداش پرداخت شده در قبض، مبلغ ۳۵۴ هزار تومان بوده است.  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد تصریح  کرد:‌ جابجایی زمان استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی و اتو به ساعت ۱۱ شب تا ۱۰ صبح و همچنین بازدید و سرویس کولر‌های آبی و تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۵ درجه  کمک زیادی را برای گذر موفق از زمان گرم باقیمانده می‌کند. وی خاطرنشان کرد: صنعت برق استان یزد نیز هم راستا با دیگر استان‌ها در کشور در تمامی بخش‌های تولید، انتقال، فوق توزیع و توزیع با وضعیت مطلوبی در مدار بهره برداری است. پایان پیام/ب
برق
08:41 - 25 مرداد 1402

1 بازنشر
33 بازدید



1 پاسخ