تیم‌های ارزیاب راهی کانون زلزله اندیکا شدند

معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان گفت: تیم‌های ارزیاب هلال احمر به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا منطقه قلعه خواجه اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر حوالی قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا را لرزاند. وی افزود: بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه در ساعت ۱:۲۷ دقیقه بامداد امروز رخ داد که شدت زمین لرزه باعث لرزش مناطق اطراف این شهرستان شد. نجفی بیان کرد: تیم‌های ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شدند و گزارش تکمیلی از خسارت‌های احتمالی این زلزله در دست تهیه است. پایان پیام/
زلزله
10:40 - 19 مرداد 1402

2 بازنشر
52 بازدید



1 پاسخ