نجات خدمه شناور نفتکش در آب‌های بندر عسلویه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به خدمه شناور نفتکش در آب‌های عسلویه با موفقیت پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور نفتکش در آب‌های عسلویه به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد. وی بیان کرد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت. وی گفت: شناور ناجی ۲۰ پس از پهلوگیری در اسکله پارس فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد. پایان پیام/
نفتکش توقیف‌شده ایران
18:48 - 31 تیر 1402

0 بازدید