سوت مسابقات فرهنگیان ایران در کرمان به صدا درآمد
مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور در کرمان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز ۱۶ تیرماه همزمان با عید سعید غدیر خم مسابقات ورزشی و فرهنگی فرهنگیان سراسر کشور یادواره شهید ابراهیم هادی در سالن تلاش کرمان آغاز شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین اظهار داشت: استان کرمان بهعنوان میزبان مسابقات فرهنگیان مرد ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال انتخاب شده است. رضا رضایینژاد بیان کرد: هرچهقدر در ورزش سرمایهگذاری کنیم از آسیبهای اجتماعی خواهیم کاست و اگر میخواهیم جامعهای سالم داشته باشیم چارهای نداریم به غیر از اینکه در آموزش و پرورش و برای قشر فرهنگی و ورزش دانشآموزی تاکید داشته باشیم. وی ابراز داشت: سرمایهگذاری در آموزش و پرورش سودبر است و هزینه نیست و هرچهقدر همکاران را در تابستان شاداب نگه داریم در کاهش آسیبهای اجتماعی تاثیر میگذارد و باید به تندرستی و ورزش در آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: ۶ استان میزبان همکاران فرهنگی در حیطه ورزش هستند و ۱۲ هزار نفر از همکاران و ۱۰ هزار نفر از دانشآموزان ما در رشتههای مختلف مسابقات ورزشی شرکت کردند. رضایی با اشاره به اینکه مسابقات همکاران آموزش و پرورش استثنایی و دانشآموزان هم در کرمان برگزار میشود از ۴۰ درصد افزایش فضاهای ورزشی استان کرمان در دولت سیزدهم خبر داد. پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب
17:45 - 16 تیر 1402