استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد

استاندار یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی فیش حقوقی اش را منتشر کرد و در این خصوص توضیحاتی هم داد.
به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ مهران فاطمی در خصوص انتشار فیش حقوقی خود به خبرنگاران، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که من از گذشته تاکنون طرفدار شفافیت بودم و اعتقاد داریم مردم در قبال مسئولان و موارد مربوط به مسائل عمومی نامحرم نیستند و همچنین در پاسخ به یک سری شبهات فیش حقوقی خود را منتشر کردم. وی با بیان این‌که حقوق مدیران خیلی غیرمتعارف نیست،‌ افزود: خود من هیئت علمی دانشگاه هستم و از دانشگاه به استانداری مأمور شدم و حقوقم همین عددی بود که اعلام شده است. استاندار یزد گفت:‌ البته سه میلیون تومان از این ماه در واقع بر اساس کمبودهایی که در کشور وجود داشت و ضرایب که در فیش حقوقی حذف شد حقوقم کاهش پیدا کرد.     فاطمی با بیان این‌که همین مبلغ هم از سر ما زیاد است و ما کارگر مردم هستیم و افتخار ما خدمتگزاری بی‌منت برای مردم هست نباید به دنبال این چنین مواردی باشیم،‌ تصریح کرد:‌ از مدیران دیگر انتظار داریم البته قانون و اجبار نیست همه مدیران می‌توانند به صورت اقناعی دریافتی های خود را منتشر نمایند و من هم این کار رو داوطلبانه انجام دادم. وی بیان داشت: اگر بقیه مدیران هم در کشور چه در مجلس و چه خارج از مجلس و در دولت و در قوه قضاییه نسبت به شفاف سازی حقوق خود اقدام کنند کار بسیار ارزشمندیست. فاطمی همچنین با اشاره به اینکه عضو هیئت علمی دانشگاه بوده است بیان داشت: دریافتی من به عنوان استادیار دانشگاه حدود ۱۶ میلیون بوده و سه میلیون آن کم شده و به عدد ۱۳ و ۸۰۰ رسیده است. انتهای پیام/الف/ی
مهران فاطمی
09:04 - 1 اسفند 1400

3 بازنشر
98 بازدید



1 پاسخ