ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید/ افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.
هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جادههای شمال در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان بودیم و وضعیت تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر عادی و روان است. وی افزود: خودروهایی که قبل از تشدید محدودیتها وارد استان شده و همچنین برخی از خودروهای دارای مجوز محورهای شمال را پرترافیک کرد. سرپرست پلیس راه مازندران به ادامه ممنوعیتهای تردد کرونایی در محورهای شمال ، تصریح کرد: همکاران پلیس در مبادی ورودی استان حضور دارند و نسبت به برگشت خودروها و اعمال قانون اقدام میکنند. این مسؤول بیان کرد: طی چهار روز گذشته تاکنون ماموران پلیس نسبت به اعمال قانون ۲هزار و ۹۰ دستگاه خودرو و همچنین برگشت به مبدا یکهزار و ۳۴۷ دستگاه خودرو اقدام کردند. عبادی تصریح کرد: هرچه به ساعات پایانی نزدیک میشویم شاهد افزایش ترافیک هستیم که لازم است مردم زمان بازگشت را بهگونهای کنند تا درگیر صفهای طولانی ترافیک نشوند. وی در پایان گفت: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است. انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع/ی
15:04 - 16 خرداد 1400