فاضلی از بازیکنان نساجی در رختکن خداحافظی کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی که در نشست خبری شرکت نکرد در رختکن از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی که در نشست خبری بعد از بازی با ماشین‌سازی  شرکت نکرد در رختکن تیمش از بازیکنان ایین تیم خداحافظی کرد. پیش از این هیأت مدیره نساجی به این مربی دو بازی فرصت داد که شرایط تیم را بهبود ببخشد اما با شکست هفته گذشته و تساوی امروز وی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد. تیم فوتبال نساجی در رده چهاردهم جدول قرار دارد. انتهای پیام/ج
وحید فاضلی، فاضلی
17:34 - 26 دی 1399

0 بازدید