جلوگیری از خروج 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دو عملیات موفق و کشف 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی ساحلی شهرستان های بندر جاسک و میناب خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی عنوان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرجاسک طی کسب خبری، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری سوخت قاچاق را با یک فروند موتورلنج از سواحل این شهرستان بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند که بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.  وی با بیان اینکه مرزبانان با اقدامات اطلاعاتی شناور مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیفی 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 6 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.  فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به عملیات موفق و جداگانه مرزبانان پایگاه دریابانی میناب اشاره و بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، طی عملیاتی دیگر موفق شدند 4 عدد محفظه پلاستیکی حاوی 60 هزار لیتر سوخت قاچاق را در سواحل سیریک کشف کنند.  سردار دهکی با اشاره به کشف مجموع 80 هزار لیتر گازوئیل و توقیف یک فروند شناور، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را 240 میلیون ریال برآورد کرده اند. انتهای پیام/ 88055/ر
سردار دهکی
12:10 - 16 دی 1399

0 بازدید