کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از کاهش 20 تا 30 درصدی مسافران ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: با توجه به آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی که از ابتدای آذرماه اعمال شده، بر اساس آمار در روز یکم آذرماه 336 هزار و 956  مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا شده‌اند که این آمار در روز مشابه هفته گذشته 428 هزار و 542 مسافر بوده است. مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در بعضی از ساعات کاهش مسافر ناوگان تا 30 درصد نیز ثبت شده است که میانگین این عدد در روز یکم آذرماه 21.4 درصد بوده و نشان‌دهنده کاهش استفاده مسافران از خدمات حمل و نقل عمومی با توجه به محدودیت‌های جدید اعمال شده است. انتهای پیام/ 70031
اتوبوس شیراز
23:16 - 5 آذر 1399

1 بازنشر
13 بازدید



1 پاسخ