سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در معادن مس خراسان رضوی با توجه به اکتشافات اخیر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است طی چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود.
محمدرضا مس‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: خراسان رضوی به لحاظ معادن ظرفیت‌های خوبی دارد و تا پایان سال جاری ۴۵۰ طرح نیمه تمام صنایع معدنی و غیرمعدنی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: با توجه به اکتشافاتی که صورت گرفته است طی چند سال آینده در کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و بجستان ۵هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای فعالیت معادن مس انجام می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان رضوی بیش از ۷۰۰معدن مس، آهن و طلا فعال است، یادآور شد: تا پایان سال جاری پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در حوزه معدن و غیرمعدن تکمیل می‌شود، همچنین، همه ظرفیت‌های موجود در دولت و مجلس باید برای سرمایه‌گذار و صاحبان منابع کوچک ارائه شود. مس‌فروش با بیان اینکه در خراسان رضوی طبق گزارشاتی که رسیده، معادن غیرمجاز در حال فعالیت هستند، گفت:  با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی در صورت مشاهده ضمن برخورد قانونی، متخلفان مشمول جریمه  نقدی می‌شوند. انتهای پیام/ ۷۰۰۵۳/ح
مس فروشان
11:22 - 2 شهریور 1399

0 بازدید