#هواتودارم/ بخشش کرایه اسفندماه یک واحد تجاری در مشهد

مرتضی رمضانی یکی از شهروندان مشهدی است که در این روزهای شیوع کرونا و کسادی بازار، به فکر مستاجرانش بوده و کرایه این روزهای واحدهای تجاری‌اش را بخشیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کرونا که به ایران آمد، این پویش‎ها و هشتگ‏‌ها بودند که هم‌راستا با کرونا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شدند و امید را به دل همه تزریق کردند. در این میان، پویش‌های «بخشش اجاره» امید را به دل مستاجرانی که اجاره بهای خانه و مغازه‎شان به خاطر کرونا و کسادی بازار عقب افتاده بود، بیشتر به چشم آمد؛ مستاجرانی که به خاطر کرونا مغازه‌هایشان بسته شده بود و نگران اجاره بهای ماهانه شان بودند. مرتضی رمضانی یکی از همشهریانی است که در این شرایط به فکر همشهریان خود است و کرایه این روزهای واحدهای تجاری‌اش را به مستاجرانش بخشیده است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به وضعیت موجود و لزوم ماندن افراد در منزل اظهار کرد: با توجه به اینکه در این شرایط نان آور خانواده در فشار است و باید در منزل بماند، بنابراین هرکدام از ما باید کاری انجام دهیم. این شهروند مشهدی گفت: کار خداپسندانه‌ای است که نه تنها بنده، بلکه همه باید این کار را انجام دهیم و در این شرایط هوای هم را داشته باشیم، چراکه چنانچه ما کاری انجام دهیم خدا هم 100 برابر آن را به ما می‌دهد. اما او تنها صاحب مغازه‌ای نیست که در روزهای کرونایی، هوای مستاجرانش را دارد. بسیاری از صاحبخانه‌ها هم اجاره بهای مستاجرشان را بخشیده‎اند. انتهای پیام/ 70071/ح
بخشودگی اجاره‌بهای  تمام  واحدهای تجاری و خدماتی شهرداری تبریز در اسفند و فروردین
14:26 - 26 اسفند 1398

0 بازدید